30 yaşinda evlenmek istiyorum ama flört etmek istemiyorum, erkeklerden kaçiyorum ve evlilikten de korkuyorum. Ne yapayım?

Tek çare psikolojik destek mi sizce?

Herkes begenir, beni soran erkekler de cok, bakan erkek de cok ama önüme bi duvar örmüş gibiyim kimse kolay kolay cesaret edemiyor. Cesaret edeni de ben bi sekilde uzaklastiriyorum istemeyerek kendimden.

Sevgilimden ayrilali 11 ay oldu artik onu stalklamiyorum bakmiyorum. Ama biraktigi izler, güvensizlik gecmiyor.

En son evli oldugunu duydugum biri iyice sinirlerimi bozdu... evliler bile capkin

30 yaşinda evlenmek istiyorum ama flört etmek istemiyorum, erkeklerden kaçiyorum ve evlilikten de korkuyorum. Ne yapayım?
Cevapla