Aşırı derecede seçici biriyim diye yalnızım, bunun önüne nasıl geçebilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Sorun da bu zaten kriterleri daraltamıyorum, egoistlik değil bu kendimi üstün görmek falan değil sadece kafamda bir profil var karakter kişilik olarak sahip olduğu vasıflar gibi o kriterlerin yanından bile gecmiyorlar yaş 24 olucak ama hala hayatım da bir değişiklik yok
Aşırı derecede seçici biriyim diye yalnızım, bunun önüne nasıl geçebilirim?
Cevapla