Güncellemeler
+1 yıl
sevmediğiniz işi seçerseniz tamamen herkesten izole yalnız olacaksınız
şu an şehirdeyim fakat sevmediğim işi yaptığım için mutsuzum (maaşı iyi) psikolojimi bozuyor. Ancak köyde ki aile evinde de çok kıskanç çok konuşan ergeniko bir kardeşim var 18 yaşında siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ve neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Parası iyi ve haram bir iş değilse sevmediğim işi yapardım düzenimi kurmaya başlayıncaya kadar.
Sevmediğin biriyle yaşamak olabilecek en kötü şeydir. Bu durumda kalacağıma ne iş olsa yaparım ben.
ama işi yapmak da sinir ediyor insanı ve yalnız yaşamak
Sevmediğin kişileri ne kadar sevmediğine, ayrıca sevmediğin işi de ne kadar sevmediğine karar vermelisin.
Hangisinden daha çok nefret ediyorsan elbette o nefretlik durumdan kaç. Ama ikisi de eşit ise ben işi tercih etmekte tereddüt etmezdim. Net.
ikiside aynı b0kun laciverti vallahi olum de kurtuluym diyorum artık
İşine devam et, kendine bir sevgili bul, evlen... 🤷♂️
herkesten soğumuşum
Parayı kazan ve paranla kendini Mutlu edecek şeyler yap
hiç bir şey beni mutlu etmiyor ki
Bulmak lazım mutlu edecek seyi
Sevmediğim işi seçerdim. Sevmediğin biriyke yaşayınca hayat geçmiyor.
Sevmediğim işe razıyım değeriyle yaşanmaz
Sevdigin işi yap sevdigin biriyle evlen
Sevmedigim biriyle yasamak
İksiide kotu