Okulda yaşadığınız en rezil utanç verici anınız nedir?

Anlatın bakalım 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Ben lise 2de sınavdayken 2.5 saat çişimi tutup en sonunda dayanamayıp altıma kaçırmıştım. Altımda okul eteği vardı ıslaklık belli olmuyordu ama bacaklarımdan sandalyemden akışını hatırlıyorum. Rezil olmuştum.
Okulda yaşadığınız en rezil utanç verici anınız nedir?
Cevapla