Okulda yaşadığınız en utandığınız anı anlatır mısınız?

Ben ortaokuldayken sınıfta gaz yapmıştım bir sene boyunca hep bunun yüzünden benimle dalga geçtiler osurmak normal değil mi onlar sanki evlerinde hiç yapmiyor haksiz miyim aynı sırada oturduğum çok bu olayı hergün yüzüme vurdu

Okulda yaşadığınız en utandığınız anı anlatır mısınız?
Cevapla