Bazı insanlar vardır seni olduğun gibi sever, ama olmadığın birine çevirmeye çalışır. Bu tarz manipülatif insanlara benim tavrim görseldeki gibi. Yaz sizin tavrınız ne olur?
Olduğumuz gibi kabul etmeyen birine tavrımiz ne olmalı?
Olduğun gibi kabul etmeyen biriyle yolları ayırmaktan başka çare yok zaten. Kimse kimseyi değiştiremez ama her insanın kendine göre kuralları, kırmızı çizgileri, bi tarzı vardır. Senin gittiğin yol, karakterin, doğruların ona uymayabilir. Özünde seviyordur seni ama bazı konularda fikrini belirtmesi, seni değiştirmek istediği anlamına gelmez. Bunun ilk evresi soğukluk, sonra mesafe, sonra yolları ayırma kimse taviz vermezse kendinden.
Biri eski sevgili diğeri herhangi biri senin sevmediğin haz etmediğin. Biriyle bir şeyler yaşanmış, diğeriyle muhatap olmasını istemediğin kişi bir şey yaşamamış.
Olmaz , yapmaya çalışanda boşuna çırpınır , kimse değişmez , uyumlu olmak adına belki biraz yumuşama , ortama ayak uydurma yapan olacaktır ancak tüm güzel huylar 🤣en kısa sürede su yüzüne çıkacaktır. Ayrılık tek yoldur bu durumda 😉👍
Valla degistirmeye çalışanı da çok gördüm, değişeni de. Siz de burada görüyorsunuzdur zaten. Onu yapmam, bunu etmem diyenler bir bakmissin neler yapmış 😂
Birini değiştirmeye çalışarak zaman ve efor kaybetmem olduğu gibi kabul ederim lakin bazı huy ve karaktersel özellikler benim için eksiyse onu düzeltmesini isterim duzelmiyorsa see you Letter derim enerji israfına gerek yok
Yol vermek lazim. Tabii ben boyleyim diyip de cekilmez ve gercekten cogunlugu rahatsiz edecek davranislardan da kacinilmali. Kendini duzetmeli insan bir yanlisi varsa. Kisiligi ve benligin ozunu degistirmeye calisani hayattan cikarmak en dogrusu olur.
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.
Beni olduğu gibi kabul etmeli , sevmediği huyları varsa söyleyebilir bunu törpülersin. Bu karşı cins içinde geçerlidir. Ama şimdikiler özgürlüğünü kısıtladığını düşünüyor ne alakaysa :D