Fark ettiniz mi herkes yalnızlaşmaya başladı?

Etrafıma bakıyorum kendim de dahil pek dostum yok lise bittikten sonra herkes kendi yoluna gitti iletişim yok sosyal medyada 2 3 arkadaşlıklar kurmayı denedim ama olmadı ya engel yedim ya da kendileri hesaplarını kapattı hak ettiğimiz değeri görmedik yaptığımız fedakarlıklar karşılık bulmadı verdiğimiz zaman boşa gitti yıllar boyunca düzgün ilişki kurmaya çalıştık ama başaramadık şimdiyse sosyal medyada genel olarak görüyorum ki herkes bunalıma girmiş sad editler paylaşıyor erkekler kızlara kızlar erkeklere b*k atıyor suçlular ise suç işlemeye devam ediyor kimse kendini düzeltmekle ilgilenmiyor hiç kimse yeterince olgun ve dürüst değil ve herkes giderek daha çok izole olmaya başladı. Bu durumun sebebi nedir? Sosyal medyanın kendisi mi? Yoksa insanları bozan bir sistemin içinde mi yaşıyoruz? Yanılıyorsam düzeltin. Herkesin cevabını merak ediyorum. Kim görürse artık.
Fark ettiniz mi herkes yalnızlaşmaya başladı?
Cevapla