Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır çünkü ben kimsenin derdine derman olmakla ilgilenmiyorum. yani kendimi düşünüyorum çünkü geçmişte iyi davrandığım için çoğu kişi kötülükle karşılık verdi bu yüzden de sadece ve sadece yakın arkadaşlarımın yani samimi odluğum kişilerin derdini dinliyorum. çünkü bu zamanda güvenilir kişi bulmak zor hiç tanımadığım kişilere de ne dert anlatırım ne de dertlerini dinlerim ben.
Hayır, arkadaş ilişkilerim oldukça sağlıklı ve yalnız değilim.
Öyle ki canımı sıkan bir konu vardı, dört arkadaşım üç dört gündür konuyla meşgul oluyorlar. Problemi çözmüşler ve beni çağırdılar yanlarına gidiyorum. Kısacası yalnız değilim. 😁 Derdime derman olanlar var.