Erkeklerin dürüstlüğü hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

Daha çocukluk dönemimde tacize uğradım bu olay psikolojik olarak beni cinsellikten korkutsada normal yaşantımda kendi ayaklarım üzerinde duran biri oldum, iyiydim yani neyse uzatmayacam ben bı 3sene öncesinde biriyle tanıştım sevdim yani öyle böyle değil ama bu taciz olayını ona anlatmak istemedim ilişkim olmuş öncesinden öyle dedim ama hayatım b üç sene içinde zehir oldu arkadaşlar her gün sorgu sual kaç kişi oldu kimle oldun tarzından sorularla bana hayatı zehir etdi psikolojim yerle bir oldu, ben ayrıldım bundan şimdi tekrar bana yazmaya başlıyor ve artık istemiyorum sizce ben hatalımıyım

Erkeklerin dürüstlüğü hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla