Doğru dürüst erkeklerin yanlız kalması normal mi?

Ne kadar insanca hareket etmeyen var ise birilerini buluyor sonra kadın cinayeti kadına şiddet oluyor. Peki bu kişilere yüz vermek ve cesaret vermekte hata değil mi?

Sakın başta böyle değildi sonradan oldu vs denmesin. Kendilerini belli ediyorlar ama sevdiğinden vs diyerek bu hareketleri normalize etmeye çalışılıyor.

Düzgün kişiler insanlar yanlız kalıyor. yanlız kalmaktan memnunum bu açıdan bakıldığı zaman.

Doğru dürüst erkeklerin yanlız kalması normal mi?
Cevapla