Kız kardeşim denen beladan nefret ediyorum ne yapmalıyım? Duyar kasıcı yorum yapmak yerine çözüm?

Şu kız kardeşimden acayip nefret ediyorum ben 19 yaşındayım oda 14 yaşında. Hayattan soğuttu beni onu geçtim olmadığı her yer bana huzur. Saygısız, terbiyesiz, ahlaksız, işe yaramaz, tembel hepsi var bu kızda olumlu hiçbir özelliği yok.1gundur evde tekiz beraberiz mecburen annemle babamın işleri var hastanede önemli. Bana o kadar rahatsızlık veriyor ki aileme de şikayet edemiyorum işleri yeterince yoğun diye. Evi pisletiyor toplamıyor, ders yapicam geçmiş koltuğa tiktok izliyor dersine çalışmıyor, ne desem zıttını yapıyor benle saygısız konuşuyor. Şimdi döv falan derseniz denemedim değil benden iri bi kız yani karşılık veriyor Allah'ın belası kız. Nefret ettim pskolojim bozuldu ne yapacağım
Kız kardeşim denen beladan nefret ediyorum ne yapmalıyım? Duyar kasıcı yorum yapmak yerine çözüm?
Cevapla