✨Umarım biride seni yarı yolda bırakır gardaş✨ #geberesice#


Beni yarı yolda bırakan hiç bir insana bir şey demem.. çünkü umurumda bile olmaz.. beni yarı yolda bırakıyorsa zaten beni sevmemiş değer vermemiş demektir.. ki böyle kişiler benim ne arkadaşım ne de sevgilim olabilir.. söz bile söylemem
Çaldığın o kalbi yerine koy lütfen
Eğer hislerinden pek emin değilsen
Aradığın aşksa en güzelinden
O zaman başka
Açarım kapıları hazırım dünden
Selam👋🥲
Yaşadıklarımı yaşamazsın umarım, ben çok çile çektim senin için, sen çekme benim çektiklerimi. Mutlu olursun inşallah hayatında. 🥀
Kendin gibi insanlarla karşılaşman dileğiyle...
Cevap
12Cevap
Beddua ederim en fazla ama bensizlik yeterince ceza olur ona
Yapacak bir şey yok. Allah bazen sevdiği insanları korur.
Kimseye kötü bir şey söylemem.. Yolu açık olsun.. Demek ki böylesi daha hayırlı..
Çok teşekkür ederim büyük bir teşekkürüm var öte tarafta da alnından öpeceğim 😂 bu dünyada midem almıyor artık
Senin de yoluna çığ düşsün altında kal insAllah
İşte bu yüzden insanlara değil Allaha Güvenin
Allah sizi yarı yolda bırakmaz
Çok kinleniyorum öylelerine, yaşattıklarını yaşasınlar.
Kolunu kanadını kırdın, bensiz cehenneminde güzelce bronzlaşman dileğiyle
Ben yola çıktığım insanı yolda, karşılaştıklarıma değişmem.
Birileri de seni yarı yolda bırakacak. Dünya böyle bir yer
Herkes hak ettiğini ve yaşattığını yaşar. Ben beddua etmem asla hep mutlu olsun derim.
Beni yarı yolda bıraktın, sonun çıkmaz sokaklar olsun.
Sıkma canını insan yaşattığını yaşamadan ölmez
Çok geride kalmışsın, hayrolsun?
Kaybetti lafım olmaz
Aynısıni yaşaman dileği ile derim
Benden uzak ol
Var olmamış gibi olur benim için 💁♀️💁♀️
Ali'ye kibarca bir bye bye
İnsansın sonuçta her şeyi beklenir derdim
At gibi giden it gibi geri gelir 😄
Köpek😄
G*ber ✨🧚🏻♀️
Bana yaşatgığını sende yaşa
Canı sağ olsunlar
Hakkım helal olsunn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?