
Ben genelde görmezden gelirim bu insanları çünkü o insan benim için ölmüştür :D Siz ne yapardınız ya da ne söylemek isterdiniz?
#laflarısokarım
#Birşeydemem
#iyigeceler

Gözümün içine baka baka gitti, çok şey söyledim, o kadar çok şey anlattım ki son bakışımda ne demek istediğimi anladı ve gitti. bazen söylenen söz kafaya konulanların önüne geçemiyor malesef.
Ilk önce sen cevapla ne yaptın da yarı yolda bıraktı seni?:D
Senı Allah a havale edıyorum umarım yaşattığını yaşamadan ölmezsın
Kimseye bağlı değilim, gidince yarı yolda kalacak kadar
Off 😂
Cevap
5Cevap
Soylesen ne yazar? Bisa kelime sarf edersin 1 degersiz icin
Hiç bişey söylemezdim naşı olsa gün gelir bana işi düşer ben de onu yarı yolda bırakırım ödeşiriz 😂😂
Kinci değilim ya sadexe arkasını bırakmam yani😂
Fazlasıyla 😎😎
Cehenneme kadar yolun var defol git derdim. gidiyosa o kaybeder banane
bugun durum yaptim ws den. benim hikayelerim , yarım kalır genelde.
Gelene hoşgeldin
gidene hoşgittin :) derdim
Taptuk emre sözü
Valla bisey demem he dur sunu derim hadi allaha emanett bir gorusemeyecez byy😊
Yolunu tamamlayacaklarında yarım bırakmışlar olacak
Yarım bıraktığını başkası tamamladiginda pişman olacaksın ey kılıksız 😁
Nedenini bilmiyorsam sorarım nedeni yoksa unutmaya başlarım.
Bir daha geri sakın dönmesinler ve ben bana seni asla bırakmayacağım diyene gülüyorum sadece..
Teşekkür ederim.. Daha dik ayakta durabilmeme fırsat tanidiklari için
Değmeyecek insanlara kaldıramayacakları yükleri yüklemeye gerek yok.
Terketmek kolaysa senin için, El sallamak zor değil benim için
Rica ederim
Gif olayy😀.. yolun acık olsun demek isterdim ama bensiz sana tum yollar kapali.. dimek😀
Niyeki be😂😌😒😢
manas destanı + gılgamış destanı + büyük mesnevi + büyük beddualar
Kurekle kovalardim. Bence gayet mantikli :D
S*ktir git derim ne dicem başka
Öyleyimdir
Gittiğiniz yolun sonu çıkmaz sokağa çıksın. 😏
Beni yarı yolda bırakan olmadı
Umrumda değiler onlar olmadan daha güçlüyüm..
Gerçek bu..
Hayir ciddiyim
Sorun yok.
Hor görülmeye bile değmezmişsin.
Bilmem hiç yarı yo-da kalmadım
Sildiğim biridir zaman kaybetmem
barı bı yol parası bıraksaydın la
Ben yolu tamamladım✌
Öyle:)
En içten dileklerimi kürekle fırlatmak isterim
Havaya bak tükür derdim.
Umrumda değil knk :D
Benden uzak olun Allaha yakın.
Umrumda değilsin derim
Hiçbir şey
Teşekkürler hepsine
Hiçbirşey😒
Neden bıraksınlar
Sana ihtiyacım var
saygılarım la ya
pek takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar