
Esra abla idolüm yaaa 😅 ordan dümdüz gittiğinde cehennemin dibine kadar yol var 😅

Esra abla idolüm yaaa 😅 ordan dümdüz gittiğinde cehennemin dibine kadar yol var 😅

Bu karikatür tam da bu iş için çizilmiş 🤣
Keşke öyle kolayca hayatından çıkmak istiyorum deseler ve bende yol tarif etsem. Hayatımda kalmak için yırtınıyorlar...
Esra Erol doğru tarif vermiş...
Ben tarif vermeden hayatımda istemediklerimi gömüyorum.
Şey yapmasım geliyor onlara böyle orta parmağıma nokta koyup onlara uygun söz söyleyip orta parmak çekmek
Bir gün umarım yaparım içimde kaldı çünkü🖕🏿.
kendileri çıkar onlar uğraşamam ben :D
Cevap
19Cevap
Giderken solda gelirken sağdayım diyorum. Tabii orada beklemiyor olduğum için bulabilirseler 🤭
Ahahah evet cehennemin dibinden konum ile gelirler 🤣
Bunu zaten biliyordum canlı izlemiştim 😂
Stüdyoya gitmedim tabii evden 🤣
Esra çok çağırdı da gitmedim 😀
Ya o kadar yaşlı teyzelerin içinde ne işim var. Seni dedi yorum yapanlar var ya onlardan bir tanesine oturtayım dedi orada yakından izle dedi. Ben de dedim Esra ben şimdi dayanamam bu sorunları olan kişilere karışırım ağır konuşurum program bozulmasın dedim gitmedim 😀
Ne atacağım ya. Hatta avukat olsaydın dedi hülya'nın yerine sen olurdun dedi. Ben sayısalcıyım sözle kafam basmıyor o yüzden avukat olamadım dedim. Her dediğini geri çeviriyorum laftan da anlamıyor illa bir ısrar. Neyse ki bu ara yoğun herhalde aramıyor. 😂
Çok mu oldu 🤣
Bir an kaptırmışım kendimi.
Allah'tan Deniz yok yakında 😂
😀
Sektirsin gitsin boşa yer işgal etmesin bekleyenler var vakit kaybına gerek yok bayıldım görsele 😂😂😂😂🥰🥰
Kesinlikle izlicem bayıldım tam benlik😂🤣😊🤗
Uğurlar olsun yolun açık
Son gidişin olsunda dönüşün olmasın derim 🥰😂😂
Sessizce uzaklaşırım yolu durağı gösterercek değilim
hayatıma girmek zor çıkmak kolay , ben istedigi yere bırakırım:D
Susarak gidecekleri yönü şaşaormalarını sağlarım
Kararı onlara bırakırım tamamen gitmek ya da kalmak onlara ait giden gider kalanlar bizimdir😂
Kendine dikkat et, yolun açık olsun, sağlıcakla kal...
Genelde ben kaçıp gidiyorum bide yolumu anlatayim ona iki saat 😂
Tarif etmem susarım canım kendi bulsun ya da kaybolsun iehdisudu
Tarif etmem ki açarım kapıyı, totosuna bir tekme atarım haydee yallah derim
Ekstra bir çaba göstermem. Gitmek isteyen yolu iyi bilir.
Kapıya kadar eşlik etmemi istermisin yoksa kendin gidermisin
Müsait bir yerde inebilirler
Aha şu kapı oda sapı 😬
S. git derim direkt
Iyi yolculuklar.
Selametle 🖐🏻
Kapıyı açarak uğurluyorum. 👋👋😂😂
Ben hoş kalayım sana güle güle
Hassektör turizm ile tek yön bileti keserim
Kapı açık arkanı dön ve çık
Kapı orada yürü git 😅
Sizi üc evetle uğurluyoruz
Uçurumdan sal kendini kardeşim dikine dikine
Çıkışlar sağdan diyorum
Zorla tutarım
Defol derim direk
Sesli güldüm 😂😂
50 metre sağdan çıkış
😂😂😂😂çok iyi yol tarifi ahahaahah
Suyun dibi
Tipe bak. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?