Saçma sapan hareketler e, yılışık, umursamaz tavır varsa az bir süre SABIR ederim, ardından hayatımdan def ederim, gerek yok lüzum yok, seviyorum diye, vazgeçemem onsuz yapamam diye bir şey yok, tereddüt bile etmiyorum bu konuda, kalkmış g*tlere katlanmak sandalyelerin işi benim işim değil
Bu hayatta hiç arkadaşım olmadı 1 2 tane olur gibi oldu başlarda böyle değildim ama yalnızlıktan öyle bi acı çekiyorumki artık saniyesinde çıkarıyorum tek hakkı bile yok ama bunu uygulayacak kimsede yok me vahşi bi itim ben
Aciz hissettiriyor ne hissettirecek. Burdaki yorumlar vs gibi gaddar olamiyorum o konularda. Hep bi belki falan oluyor. Cikarsam da milyon tereddut icinde oluyor. Vahim yani