Kendimi çöpten bile değersiz hissediyorum, bu his nasıl geçer?

Sevilecek biri olmadığımı kabullendim hayatıma giren kişiler öğretti bana , sadece niyetleri bel altı konusu ya da yarabandı olarak görüyorlar beni. Anladığım an sutluyorum ama neden o gözle bakıyorlar hiç anlamıyorum. O yüzden erkeklerin seveceğine dair inancım yok , çoğunu görünce midem bulanıyor artık. Diger kızlara öyle muamele yapmazlar umarım

Güncellemeler
+1 yıl
Gün geçtikçe böyle düşünmekte daha haklı çıkmak üzüyor insanı.
Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimin beni hasta olduğum halde bir yemeğe gidelim bile dememesi geldi aklıma zaten kendi paramı öderim de artı ben ona bir gün önceden hediye bakarken soğuk havada bir çiçeği bile çok görmüştü exine kendi eliyle hediye yaptığını söylemişti bana bir de ellerinde demet demet çiçek olan kızları görünce heves etmiştim nasıl bir duygu acaba diye. Aşk konusu değil diğer konularda da çöpüm
Kendimi çöpten bile değersiz hissediyorum, bu his nasıl geçer?
Cevapla