Hiç mutlu değilim. Aile gibi ailem yok. Çok soğuk ve kopuk. Yapayalnızım. Başarılı olsam da olmasamda mutlu olsam da olmasam da kimsenin umrunda değil.
22 yaşındayım 😔
22 yaşındayım 😔
Demek ki karakter yapın bu. İçe dönüksün bunu değiştirmene gerek yok. Kimseyle boş iletişim kurmak zorunda değilsin. Hayatını devam ettirecek kadar iletişim kur yeter. Aşık ol evlen ve çocuklara karış. Sonra yalnız hissetmezsin. Aileden başka kimse umrun dahilinde olmasın
Cevap
6Cevap
Kendini sev
Kendine hayaller kur ve onlar icin cabala..
Aşk'a ihtiyacın var ne okuyorsun
Okumuyorum
her şey gönlünce olsun dilerim 😊
Ben tek hissettirmem seni
Seninle olacak birini bulabilirsin
Seven birini bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?