Terapistim anlattıklarım ile dalga mı geçiyor? Yaptığı etik mi sizce?

Ben terapiye gidiyorum ve sorunum eşit ağırlık mezunuyum ama matematiğim iyi degil bu sebeple mezun olamıyorum zorlanıyorum bölümde. Bu durumu terapistime anlatıyorum matematik yapamadıgımı bu yüzden mezun olamadıgımı vs
Terapistte sosyal medyasında bir şey paylaşmış matematik yapamayan insanların aptal oldugunu vurgulayan. Açıkçası bana doğru gelmedi direk benide zan altında bırakan bir paylaşım.
not:hakaret içeren yorumlar şikayet edilecektir.

Terapistim anlattıklarım ile dalga mı geçiyor? Yaptığı etik mi sizce?
Cevapla