Kesinlikle kırmızı ve bordo.. 🔥
Keyifli geceler.. 😏🥂
https://m.youtube.com/watch?v=m4_9TFeMfJE
#smell

Kesinlikle kırmızı ve bordo.. 🔥
Keyifli geceler.. 😏🥂
https://m.youtube.com/watch?v=m4_9TFeMfJE
#smell

İmkân herkesin kendi düşünceleri ve ruh hâlidir, dolayısıyla her insan dünyada kapladığı yeri esasen kendi vizyonuna ve rengine boyuyor. Her ruh ve zihin dünyayı kendisi nasılsa o rengin enerjisinde ve anlamında göreceğinden, kimse kendisini mahrum ve imkânsız hissetmeden dünyayı "o" renge rahatlıkla boyayabilir. Ben dünyanın renk zenginliğinden ve çeşitliliğinden memnunum, tek renk beni sıkardı, her rengin ve her tonun varlığı aynen böyle süper benim için..
Cevap
20Cevap
İmkanım olsaydı dünyayı siyaha boyamak isterdim ama kırmızı da çok güzel renk ✨
Keyifli geceler.. 🥂✨
Tabikide sarıya boyamak isterdim😬
İyi ki şans verilmemiş kırmızı dünya mı olur sjsj.
Sana ne lazım ahsh
Peki bay renksiz 😏
DMT denekleri uyandıklarında hep yeşil ve tonlarından bahsediyorlar. Sanırım yeşile boyamak isterdim ben de.
Beyaz 🤍
Saflığı, temizlığı, berraklığı, güzelliği temsil eder. Bu sebepten dolayı beyaza boyamak isterdim ☺️
Rgb seviyorum ve zaten renkli yaratılmış ellemezdim
Pembe renge aşko 💅🏻fksjs
Siyah beyaza boya sonra da gökyüzüne Beşiktaş amblemini dizerdim memsjsjsnsnsns
Tek bir renk olacaksa sarı ya da bebe mavisi ama dünya rengarenk çok güzel
Mavi olurdu ama araya kırmızı atardım
Yeşil iyidir.
Pempeye boyardım
Yeşile veya griye boyardım
Siyaha boyamak isterdim
Bordo olur yeşil tonlarda olur
Olduğu renkte kalsın
Mavi tabiki de. Mavi özgürlüktür.😎
Yesil ve mavi güzel olurdu
Her yer yemyeşil ve mavi olsun isterim.
Fıstık yeşiline boyayacaaam
Sari belki 🤷♀️
Siyaha boyardım hep karanlık olsun
Siyah beyaz
Maviye
Mavi
mavi olurdu
Kızıl olsun.
Toz pembeye boyarım
Turkuaz
Olduğu gibi mükemmel
Grii
Beyaz
Beyaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?