Güncellemeler
+1 yıl
Ben insanları boyardım, gerçeklik rengine..
İlla sarı, yeşil, mavi gibi bir renk olmak zorunda değil. Bu benim rengim, sesim diyerek farklı görüşler de paylaşabilirsiniz.

Elimde bir fırçayla her canlıya dokununca hayal gücümü durduramıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
gök yüzünü mor ve siyah yapardım.
Çok güzel sorular soruyorsun … ben de nezaket rengine boyardım. herkesi
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim 🌹🍀
Simsiyah etrafımı boyardim bir tarafınıza maviye
Arzuların rengine boyardim. Arzular insanın gerçekliğini yansıtır.
Anlayış rengine boyardım. Belki biraz da turkuaz. Yeryüzüne renk gelsin.
İnat değil mi Pembeye boyarım
En olmadık renk
Olsun
Dünyayı değil de ayı biraz kırmızı yapardım gündüz mavi gökyüzünde kızıl bir ay çok hoş dururdu bende
Turkuaza boyardım
Mavi ve yeşile boyardım.
Turkuaz, turuncu, açık tonlar, kapalı tonlar
Mor benim rengim ama beyaza boyardım.