Hangi yaş gruplarıyla sohbet etmeyi seviyorsunuz?

Arkadaş olarak genelde 30' lu yaşlarda arkadaşlarım daha çok... Ve daha iyi anlaşıyorum... Ama tavsiye ve hayat dersleri olarak düşünürsek 60 70 yaşındaki ya da daha büyük insanların yaşanmışlıklarını, eğitim bilgisini, okuduğu kitapları, gezdiği gördüğü yerleri , hayata dair derslerini ve tavsiyelerini dinlemeyi çok seviyorum. Yaşına rağmen insanların enerjisini , o yüzündeki gülümsemesini , çalışkanlığını , dik duruşunu, hayata dair ne yaşarlarsa yaşasınlar pozitif olmasını seviyorum. İyi anlaşıyorum. :) Peki ya siz?
Hangi yaş gruplarıyla sohbet etmeyi seviyorsunuz?
Hangi yaş gruplarıyla sohbet etmeyi seviyorsunuz?
Cevapla