İnsanları tarzına göre yargılamaktan zevk alır mısınız?

Ah… Kütahya isminde köy gibi bir şehirde yaşıyorum. Goth tarzımı tam anlamıyla yansıtamıyorum bile, yansıtsam şehirde barındırmazlar. Mavi saçımla, piercinglerimle, makyajımla ve kıyafetimle dışarıya çıksam… Şeytan taşlayacaklar sanki. Vatan hainiyim sanki * koyayım, teyzenin birisi gelmiş “cayır cayır yan cehennemde sapkın” diyor.
Eyvallah teyzem yanarım inşallah.
İnsanları tarzına göre yargılamaktan zevk alır mısınız?
Cevapla