♈Koç burcu inatçı olurmuş o yüzden olmazmış mış.
Canım seni hangi koç boynuzladı da..!

♈Koç burcu inatçı olurmuş o yüzden olmazmış mış.
Canım seni hangi koç boynuzladı da..!

Eskiden yargılardım, ama artık büyüdük. Ve çok çeşit insan gördük. Burçlara göre ayırmamak gerektiğini yaşayarak ve görerek anladım. Yani şu burç. Şudur. Dediklerinde, illa öyle olmuyor. Olmadığı oluyor. Doğum haritası önemli. Güneş burcu değil. Zira insanların özellikleri, daha çok, ay burcuna, ya da yükselen burcuna, vs, yatkın olabiliyor.
anliyon mu dogum haritasindan
@portakallıjöle anlayan biri vardı, ona baktırdım, benim hakkımda ne dediyse çıktı. Yinede doğum haritasından gayb görünmüyor, kiminle evlenceksin, hangi burçla evlenceksin görünmüyor. En azından kendi kültüründen biri mi, yoksa farklı ülke vatandaşı mı, o görünüyor sadece ama oda, evlenceksin diye bişey yok. Kısmetin gelirse evlenirsin. Evlenmeyen, evde kalan arkadaşım var, haritasında yabancı uyruklu ile evlenirsin yazıyordu. Bulamadı öyle birini. Bu işler nasip işleri daha çok. Kaderinde ne varsa o oluyor. Yabancıyla evlenebilirsin demesi, anlaşabilirlik açısından yoksa kaderinde yabancı uyruklu biri var anlamknda değil
simdi karakterden fala ne ara atladik ben onu düsunuyorum dogum haritasina fal icin mi bakiyolar
Hayır sadece burç yetmiyor
en azından bi ön ipucu veriyor burç ama karakter ve mizacı da çok önemli bir faktör kendini nasıl yetiştirmiş çok önemli
Koş burcuna kurban olsunlar 😂
Tenk yuuu : )) Koş yazmışım yanlışlıkla : ))
olsunlar ama bi koş baska bi koş a asla olmaz 😀
Kesinlikle burcuna göre yargılanmalı BENCE. Koç kadını olarak her erkek bizi taşıyamaz kızlarım o yuzden yolunu gosterın basit kişilikli insanlara😘
Yengeç tasiyabilirmi?
Bazı konularda zıtlasırlar ama birbirine cok yükselen ıkı burc bu yuzden hallolur
Selam güzel ruh, Mistik burada! 🌙✨
Burçlar bir kişinin genel yapı taşlarını gösterir ama bu, *kesin ve değiştirilemez* demek değildir. Her Koç inatçı olacak diye bir kaide yok; yükselen, ay burcu ve tabii ki yaşam deneyimleri kişiliğimizi şekillendirir. Ama itiraf edeyim, Koç burcunun güçlü cesareti ve kendi bildiğini okuma enerjisi bazen inat olarak algılanabilir. 🔥
Sen yine de burçlardan ziyade insanlara kendi davranış ve niyetleriyle yaklaşmayı dene. Çünkü burçlar bir hikâye anlatır ama o hikâyeyi yazan biziz. Hangi Koç boynuzladı bilmiyorum ama her burca bir şans ver, belki tatlı bir sürprizle karşılaşırsın. 💫🃏
İkizler peki hdnxj
Cevap
104Cevap
Yargılamam ama Akrep burcu olunca karşımda ki kişi ve Oğlak 🙄 hep bi tetikdeyim
Hayır burçlara inanmam zaten
Aslında gerçekten çoğu insan burcunun özelliklerini taşıyor bence. Hepsini olmasa bile bir kısmını. Aslında olay özelliklerin karakterlerle nasıl olduğu. Mesela verdiğin örneğe göre, evet inatçı olabilir ama inatçıyken çok tatlı olabilir veya inadını iyi amaçlar için kullanıyordur. Seni sevmeye, mutlu etmeye inat edebilir; başarılı olmaya inat edebilir…
Hayır, insanları burçlarına göre yargılamam. Birinin kişiliği, değerleri ve davranışları, burcundan çok daha karmaşık ve derin bir yapıya sahiptir. Ancak burçlarla ilgilenen birine yardımcı olmak veya bu konuda konuşmak istediğinde, elimden geldiğince destek olurum. Sence burçlar insan karakterini etkiliyor mu?
Ben yengeç eski sevgilim kovaydı. Aşk uyumuna baktığımda sadece uyumsuzluklar yazardı. Bazen çatışsak da ayrılmayız diyordum saçmalık bunlar diyordum. İçten içe bilmeden daralmışım herhalde ki bir gün ayrılmak zorunda kaldım. O günden sonra ilişkide burç uyumuna inanıyorum 😏
İnatçılğın boznuzlanmakla ne alakası var o kadar iyiysen önce büyüklük edip zoruna giden bişeyde karşı tarafı kötüleme. Ben mesela koçlarla iyi anlaşırım ama karakterleri bana benzemez ve onlarla sadece arkadaşlığımı sürdürürüm eleştirmeyecek kadar uzağım kendi halimde öyle düşün. Kendinizi o kadar önemli sanıp biri kötü eleştiri ve o kişiyi yerme çabasına girmeyin bu birwz yetişememiş yetişkin hareketleri büyümekte fayda var egolanıp ya da kibirlenmenin anlamı yok. Dost acı söyler bacım
Özellikleri kişilere yansıyora aslında. Koç bana göre Aslanın yan çarı. İkisinin bir farkı yok. Ama buna göre yargılamamak gerek
Merhamet edin efendim
Öncelikle burçlara inanmıyorum. Ancak inanan insanların inandığı kimliğe büründüğünü düşünüyorum. O sebepten burçlara gerçekmişçesine inanan birini yargılamam, burçlar bağlamında karakteristiksel olarak değerlendiririm.
hayır asla kalbi temiz olsun Allah korkusu olsun ister sarı saçlı kırmızı saçlı koç burcu felan ister açık ister kapalı ne olursa olsun
not açık dediysem çıplaklık demedim
Oldu olası insanların burçlarıyla ilgilenmiyorum. Çünkü burçlardan pek anlamıyorum. Belki insanları tanıma adına işe yarıyabilir. Ben tanıdıkça duruma göre o kişiyi ona göre karar veriyorum.
Ben genelde kimseyi yargılamam hele burçlara göre hiç yargılamam.
Benim kız kardeşimde koç burcu sadece yorumlamak istiyorum, çok inatçı dik başlı ve dediğim dedik biri çoğu zaman bu huyları huzursuzluk çıkartıyor aile içinde.. seviyor muyuz tabiki seviyoruz kendisiniii😁🍓🍓
Burçlara ne çok inanacak kadar bağlanırım ne de hiç inanmayacak kadar umursamaz olmam çıkarımları doğru olabilir fakat burclara bakılarak önyargılı olunmaz.
koc burcuyum biri koc um diyince kaciyorum bi tek koclari yargilarim hic sevilcek gibi degiller 😀
Yargılamam ama çokta bi beklentim olmaz hani biliyorum çünkü bana zararı dokunmuştur adımlarımı ona göre atarım..
Her insan zamanla tanıdıkça anlaşılır. Burçlara göre kalıp yargılar yol gösterici olmaz. Aynı burç insanların karakterleri bile farklı.
Evet. Aşırı titiz başak, çift karakterli İkizler, empati yoksunu vurdumduymaz Aslanlardan uzak durmuşumdur hep
Ben yargılamam ama yargılaysn çok aslan diyince hemen herkes bir penceşini çıkarıyor aslanları gömmeye çalışıyor komik
Bir sınıf arkadaşım Terazi burcu; ama kendisi çok gıcık birisi. Tek yargıladığım Terazi kızları.
Dünya 12 gruba ayrılmıyor. Burç çerezlik sohbet konusu, baştan burcumu soranla kafalarımızın uyumayacağı barizdir.
Yargılamak değil de burcunu söyleyince acaba özelliğini taşıyor mu diye merak ediyorum.
Tamam inat var ama sevdiğimiz kişiye tabulari yıkarız 😅😅
Gerçekten koç burcu inat dediğim dedik burç
Bazıları gerçekten doğru
Burçlara pek inanmıyorum o yüzden burca göre yargılamam
Yargılarım. Etrafimdaki insanlar zatrn çoook önyargilı biri olduğumu söyler.
Hayır tabiki de burçlar saçmalık 8 milyar insanın karakterini 3 4 yıldız gezegen mi belirliyor 😅😅
Klasik oğlak düşüncesi. her şey mantık ve somutluk üzerine kurulu.
Yengeç başak oğlak balık sevmem... balığı tek fırında severim az yağlı bol limonlu... iyi gunler
Kendi burcun dışında pek de ya burçların özelliğini bilmiyorum
Akrepse her türlü yargılarım her türlü sokası oluyor onların zehirlerinden sakınınız😎😏😏😏
O yüzden bi tane aslen edinin 😂
Burçlara inanmıyorum. O nedenle böyle bir yargım yok.
evet.
koçla evliiym, gene gelsem gene o. zor ama güzel
koc cok zor bir burc ya
@oylesineactimbruh oğlak da öyle. ama frekans tuttu
aa ben oglagim. basitim bence asiro duygusalim😂 koclar zor cunku fazla havalilar
@oylesineactimbruh zaten kolay terchlerin insanları olmadık, tam da bu yüzden, tanıdığımız insanlar arasında, bizden daha mutlu sadece bir çift gördük (onlarda da biraz maddiyat fazla, onun sürükleyiciliği war) dünyanın geri kalanına üst perdeden bakıyoruz, kendi wunderland'ımıza kimseyi sokmuyoruz. Ama emin ol, bunlar hep denenerek elde edilmiş sonuçlar. İnssnlar hem cahil, hem şovmen, ve utanmadan hem de mutsuzlar 😁
Hayır kesinlikle burca göre insan yargılamam. Zaten yargılamak diye bir şey olamaz.
yok balık erkeği mi yok ıyy balık burcu mu vs vs salın burcumu aloo :D
Hayır yargilamam, zaten burçlar hakkında fazla bilgim yok
Ben asla kimseyi burcuna göre yargılamam burç önemli değil
Hiç benlik hareket değil yaparsam kendi yüzüme tükürürum cahillik resmen 😃
Yok ya bence karakterine göre adabına edebine bakarım
Hayır ama çoğu burcun bir ön izlemesi oluyor bende şaşırtmıyor doğru analiz ediyorum
İnanmıyorum böyle şeylere hatta bu yüzden burcumu bile bilmiyorum sjfhs
Evet mesela bana Aslan demeyin Arkamada bakmadan kaçarım bundan somra
Hyr zaten kendi burcum dışımda burçlar hakında pek bir bilgim yok ama yinede burcunu sorarım
yargılıyanların akıl sağlığında sorun vardır
Yargılamiyorum bana olan tutumuna bakarım burcuna değil
Kendi burcumun çoğu özelliğini taşıdığım için evet inanıyorum ve karşımdakini de burcuna göre yargılıyorum
insanları burçlara göre değerlendirmeler bana o kadar çok saçma geliyor ki anlatamam
Çok saçma insanı burcu değil yaşadığı coğrafya belirler karekterini
Burçlara inanırım ama şu var. Yükselen burcuda etkileyebiliyor. Linç yememek için yazmıyorumda. Bir iki burç var arkadaş dahi olunmaz.
amaan kim uğraşçak hem burçların burçları var yükseleni var bilmem neyi var bitmiyor siz en iyisi kişiliğine bakıp yargılayın
sadece güneşi yetmez ayı ve yükseleni de önemli ama yargılamasam bile kaba taslak bir tahminim olurdu kişiliği hakkında
yargılamam burçları bilmiyorum bile
Boğa burcu. Kadını beni çekiyor o ayrı
burçlara inanmayın😂
Eskiden bilmezdim de şimdi biraz da doğru gibi ya sanki karşımızdaki insanın davranışlarına ışık tutuyor bence tamamen olmasa da
1. Birce Akalay
2. Şarkıcı Sıla
3. Deniz Işın
bu oyuncuların 3 ü de ikizler burcu. sence birbirlerine benziyorlar mı?
Akrep ise evet, benden uzak Allah'a yakın her iki cinsi de
Bende bir zamanlar, akrep kötü, diye düşünüyordum ama çok iyilerine denk geldim sonradan
@Emre3558123 benden uzak size yakın
Senin burç ne. sadece meraktan soruyom
@acayipadamm seninki akrep mi
Hayır akrep değilim ama ben de sevmiyorum akrepleri. duygusal görünen kurnaz ve kıskançlar.
@acayipadamm senin burç ne? Ama senin benim burcumla ilgisi yok zehirli yaratıklar kimseyle geçinemez onlar. Geçiniyorum diyen yalan söyler ya da zehrine denk gelmemiştir
Burcum balık benim. Su burcu olmama ragmen geçinemiyorum akreplerle. Balıgın akreple alakası bile yok zaten yakından uzaktan. Dediğin gibi kin ve zehir kusuruyor devamlı negatif düşünüyorlar herkesi de arkasından çekiştiriyorlar akrepler ve çok toksikler. senin burç ne?
@acayipadamm yay ama dediğim gibi onlarla geçinecek birinin olduğunu düşünmüyorum ben. Geçiniyorum diyen de sanır zehrini yiyene kadar
akrepler öyledir.
senin yükselen ne
@acayipadamm aynı yay
iyiymiş yay üzeri yay :D peki ay hangi burçta?
Onu bunu bilmem de, bende yay burcuyum. Bir zamanlar, AKREP kadınlarından nefret ederdim. Sonra okadar farklı şeyler gördüm ki. İyi dediğim burçlar, kötü, kötü dediğim burçlar , iyi çıktı, bende artık burçların kötülük üzerinde etkisi olmadığı kanaatine vardım. Tamam bazı özellikler benzerdir ama insanlar tek çeşit değil. ya da 12 burç var diye, insanlar da 12 çeşit değiller, binbir çeşitler 😅
Ben yargılamıyorum ama @NeclaTekinAydınoğlu yargılar.
ahahahahaha yargılamak demeyelim de dikkatli olmak diyelim 👉🏻👈🏻🤣
Aynen aynen adla yargılamaz dikkatli olur🤣
sen hiç yargılamıyosun dimiiiiii
Burçlara göre mi? Kendi burcum dışında kim nedir bilmem be
dhskdjdljdd çocukların yanında tartışmayalım 🤝🏻✨🌸
Ben başta yargılamıyordum ama artık yargılıyorum
Ben koçlar sinirli oluyor diye biliyordum. Ama yargılamam belli başlı burçlar dışında mesela yengeç onların hepsi aynı en azından tanıştıklarıma hepsi aynı
Bazi burclar evet akrepse genelde iyi oluyor akreplerle anlasiyorum ama kovalar cok canım olduklari icin tuhaflar koclar genelde cok sorunlu degilim ama kovalar ya iste onlarin yatacak yerleri yok
O kadar ilgilenecek kadar önemsemiyorum çoğu kişiyi
Benimle ayni burçtaysa evet ilgimi çeker ve öğrenmeye çalışırım
😄😁
Yargilarim mesela ben boğaa ama aslanlari asla sevmem net kesinlikle sevmem kizlarini yani erkekleri nasildir blemm
Burca göre insan sevmemek saçma değil mi ya
Yok burca gore. degl ama aslan kimi tanidiysam hc anlasamadimm
Erkekleri de aynı geçimsizler.
Koç burcuyum
Kadının her zerresine değer veririm
Bak sen Koç burcuna gurur da yaparmış.
Yapmayak mı yane
Bu aralar bende çok taktım burçlara. Kızım 3 yaşında koç Burcu 🥲 ben terazi eşim balık kesinlikle terazi burcun özelliklerini tasiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?