Burca göre yorumlarım genelde kişilik özelliklerine inanırım burçların ama öyle yargılamam. Boğa insanlarından nefret ederim sadakatsizlik onlarda top 1 numara erkeğini bilemem ama kadınını gördüm sadakatsizler.
3 tane boğa burcu kadını tanıdım hepsi de çekti gitti 😂 genelleme yapmak istemedim ama yazarken fark etmemişim. Aslında rastladıklarımdan dolayı ve bizzat yaşadığımdan dolayı öyle bir yorum yaptım. Tabi boğa burcu ile aslında anlaşırım ama insan bir şey yaşayınca anlık o hisleri ile yazıyor. İlla burca göre değil tabi ki de boğa burcu kadınları da iyidir 😇
Astrolojiyi detaylı bilmeme gerek yok. Kaç tane burç ile tanıştım bu zamana kadar ki az çok hepsinin burç özelliklerini biliyorum. Sen boğa burcusun belli ondan baya öfkelendin yorumuma. Fark ettiysen zaten cevabım da yaşanmışlıktan dolayı yazdığımı söyledim. Genel olarak konuşma aslında ilk yorumumda da sonda kadınını gördüm diyerek de yaşanmışlığı belirtmiştim ama sonra sana verdiğim cevapta da bunun açıklamasını yaparak düzelttim 😇 ama sen baya sallamak istiyorsan o yüzden burcumu bilmene gerek yok sjskslsl 😂
Cesaretlikle alakası yok sadece uzatmaya gerek yok. Ben birçok sefer bu tür olaylarla karşılaştım 😇 tartışınca bir şey değişmeyecek ki ben birçok şey yaşadım ondan dolayı burçları biliyorum. Yorumlarımda uzlaşmak için bir şeyler yazdıkça siz saldırmaya yönelik cevaplar attınız ki en sonunda olayı cesarete bağladınız. Uzlaşmak varken uzatmanın anlamı yok 😇 al yine saldıracaksan saldır, korkum da yok yani yengeç burcuyum bende 😇
Ben karalama yapmak istemedim ki yorumum da aslında genel itibariyle konuşayım gibi bir niyetle yazmadım. Sadece bunu belirtirken o an ki his ile eksik yazmışım. Tabi ki de kimse bir değil veya burca göre olacak değil. İnsanlıkla alakalı. Benim burcuma bakarsan erkek yengeç şeroluj, aldatma, ihanet o bu yapmış ve herkes benim burcumu karalıyor ama ben kalkıp hepsine cevap mı vereyim? Ben öyle birisi değilim ama sırf o tür insanlar yüzünden insanlar erkek yengeç burcuna inanmıyor. Kendimi inandıramadım ve zaten inandırmama da gerek yok. Ben burada da boğa burcu ile yaşadım diye o an ki acı hislerimle yazdım ama bende biliyorum ki her boğa aynı değil 😇😇🤗😊
Fark ettim 😊 yok hak veriyorum size, biraz ilk yorumum top 1 gibi kelimeler kullanmam pek olmamış. Aslında ben karalama niyetiyle yazmadım hatta olayı açıklayayım da diye düşünüyordum ama o an ki eski anılar gelince unuttum demek ki😅 bu arada 3 kişi tanıdım dedim ya 2 si arkadaşım 1 i sevgilimdi. Ben yine de kusura bakmayın diyeceğim 😊 Çünkü yorumum da istediğim şeyi anlatamamışım ve bu da haliyle ters bir yorum olmuş. İyi akşamlar dilerim 😊
Ne güzel sırtı varmış bu boğanın 😅 Konuştuğum kişinin burcu yılanlı şeytan bile olsa sorun etmem. Gönlümüz duyumsar ve hisseder, aklımız ve dilimiz ifade eder bizi. Burç olayı ise doğum konumundan ibaret kalır.
burçlara göre yargılamak çok anlamsız. Beş parmağın beşinin de bir olmadığı gibi her insan da aynı değil, a burcundaki birinin kötü olması başka bir a burcuyla ilişkilendirilemez.
hayır burçları zaten oldukça saçma buluyorum yani bilimsel olarak gerçek olmadığı için bir insanı tanımadan burcuna göre yargılamam önce tanımam o insana güvenmem lazım ondan sonra hakkında fikir sahibi olurdum. ama bunların dışında sırf yengeç burcu diye bir insana iyi veya kötü demenin zaten bir anlamı yok ama günümüzde herkes çok abartıyor burçları
Astroloji & Burçlar konusunda 2,1b cevap paylaştı.
İlk aşamada kesinle yapmam çünkü bu bir önyargı olur. Ben ki bu kelimeden nefret eden biri olarak. Fakat zaman geçtikçe bildiklerim ve tecrübe ettiklerim önüme geldikçe , akabinde taşlar bir bir yerli yerine oturuyorsa ne yapmam gerekiyorsa onu yaparım.
Burçlar Kişilik karakter analizi tespit için %100 cevap vermese de büyük bir oranda eğer ki iyi okuyup araştırma ve akabinde sağlam analiz yeteneğiniz varsa size doğru ve gerçek olanı önünüze koyuyor.
Her zaman dediğim ve bildiğim doğru ve gerçek cümlelerden biriyle bitirmek isterim yorumumu.
Bakmak ile görmek arasındaki farkı idrak etme durumunu gectiyseniz korkmayın. Her zaman mutlu olabilme ihtimaliniz aksini savunan insanlardan daha fazla.
Tabi ki hayır, insanlar üzerinde burçların etkisi olduğu doğru fakat bu %90 bile olsa ki bu kadar değil kalan %10 Luk kısım için bile bir insanı tanımak gerekir çünkü her insan bir renk barındırır özünde önemli olan o öze dokunabilmek dışardan bakarak birilerini yargılamak kolaydır kolay olan şeylerse bana zevk vermiyor aksine en kötü anlaştığım burçtan kişiyle uyum yakalamak isterim. Ön yargılar yüzünden belki de hayatının kadınını/erkeğini kaçırmış olma ihtimalin var...
İnsanları burçlarından bağımsız değerlendirmek hem daha akıllıca ve objektif kanaatlere vesile oluyor hem de o iç daraltan sıkıcılıktan korunuyor ilişkiler. Her burç insanı fabrikadan çıkmış gibi aynı olamaz. Muhakkak benzemezlikleri mevcuttur bu her burcun insanını önyargısız keşfedilesi yapar 🦉
Hayır. Hayatını burçlara göre şekillendiren ve insanlarla iletişimini, ilişkilerini fallara ve burçlara göre yönlendiren insanlarda iq düşüklüğü olduğunu düşünüyorum.
Bunu yapan kişi ancak aptal olur. Dünyada neredeyse 8 milyardan fazla insan var.. kaç burç var 12 mi dahami fazla.. 8 milyar insanı bir kaç gruba ayırmak aptallıktır
Hayır kesinlikle, bu çok saçma. Burçları o kadar ciddiye almıyorum. Sonuçta her burcun olumsuz özellikleri vardır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hayatımda böyle bir saçmalık görmedim bu burç yalanları yüzünden insanların kendine inancı kalmadı gökyüzünde dolaşan bir taş parçasının bizler üzerinde ne etkisi olabilir Allah aşkına ya
Son dönemlerde burçları sorar oldum, yeni tanıştığım insanlarda ilk izlenim edinmek için soruyorum sanırım ama daha fazla tanımak için burç özelliklerini dikkate almam.