İnsanların gözünde değersizim gibi hissediyorum. kimse tarafından böyle sevgi saygı görmüyorum. neden böyle oluyo?

Üniden geldim memlekete hani ne biliyim ne zaman geldin hoşgledin bile demiyolar. Neden insanlarla bu yakınlığı kuramıyorum
İnsanların gözünde değersizim gibi hissediyorum. kimse tarafından böyle sevgi saygı görmüyorum. neden böyle oluyo?
Cevapla