18 yaşındayim, aslinda küçüklüğümden bu yana ailemlede hiç bir sekilde ciddi bir konu uzerine konuşmadım. Ergenlige girdigimde bununla ilgili hic bir muhabbet olmadi. Baktığımda hiç bir sekilde sosyal cevreye cikaripta konusturmadilar. Kendim kucuklugumde cok takılırdim cevremde..
Ama akran zorbalığı gibi durumlar yillarca sürdü. İyisiyle kotusu ile gecti gitti. Ama ilkokul ortaokul doneminde sessiz beyfendi oldugum için bir yandan, saf canım olarak goruluyordum. Simdide insanlara daha sert ve sibirli konusuyorum. Gecmiste bu gibi durumlarda kaldigim içindir diye tahmin ediyorum. Ve biri beni şaka amaçlı espri yapinca bile sinirlenip onu parcalayasim geliyor. Su an aktif olarak sosyal ortamim yok. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. İnsanlarla ilk tanisacagım vakit cok onemli cunku seni ilk basta yaptigin davranislara göre bir karaktere sokuyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer