İnsanlar tarafından onemsenmemem neden kaynaklı oluyor?

18 yaşındayim, aslinda küçüklüğümden bu yana ailemlede hiç bir sekilde ciddi bir konu uzerine konuşmadım. Ergenlige girdigimde bununla ilgili hic bir muhabbet olmadi. Baktığımda hiç bir sekilde sosyal cevreye cikaripta konusturmadilar. Kendim kucuklugumde cok takılırdim cevremde..

Ama akran zorbalığı gibi durumlar yillarca sürdü. İyisiyle kotusu ile gecti gitti. Ama ilkokul ortaokul doneminde sessiz beyfendi oldugum için bir yandan, saf canım olarak goruluyordum. Simdide insanlara daha sert ve sibirli konusuyorum. Gecmiste bu gibi durumlarda kaldigim içindir diye tahmin ediyorum. Ve biri beni şaka amaçlı espri yapinca bile sinirlenip onu parcalayasim geliyor. Su an aktif olarak sosyal ortamim yok. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. İnsanlarla ilk tanisacagım vakit cok onemli cunku seni ilk basta yaptigin davranislara göre bir karaktere sokuyorlar.

İnsanlar tarafından onemsenmemem neden kaynaklı oluyor?
Cevapla