Kendimi hep başkalarıyla kıyaslıyorum bu neden olabilir?

Çok ufak detayları bile kıyaslıyorum kendimle dış görünüş olarak. Biraz gözüme fiziği yüzü falan hoş güzel gelmişse veya bulunduğum ortamda birine güzel falan dendiğinde moralim bozuluyor kötülüğünü istemiyorum kimsenin ama kendimi çirkin kötü vasıfsız değersiz görüyorum böyle zamanlarda. Çok kötü bir durum farkındayım, özgüvenim yerlerde. Bu durumu yaşayan varsa içinden çıkabilen oldu mu hiç biraz yorumlarınızı fikirlerinizi de merak ettiğim için sormak istedim

Kendimi hep başkalarıyla kıyaslıyorum bu neden olabilir?
Cevapla