
Gönlünde olan hakkında hayırlı, hakkında hayırlı olana gönlün razı olsun..
Yeni yaşının güzelliklerle dolu olması dileğimle...

Gönlünde olan hakkında hayırlı, hakkında hayırlı olana gönlün razı olsun..
Yeni yaşının güzelliklerle dolu olması dileğimle...
Kimin hatırlamış olduğuna göre yanıtı değişir. Ailem, arkadaşlarım hatırlar ve kutlarsa mutlu olurum. Şu ana kadar hiçbir sevgilim hatırlamadı. İnsan bir hediye veya pasta almıyor bari bir yalandan yere doğum günün kutlu olsun der. O da yok. Yani unutmuş olabilir de demiyorum hiçbir eski sevgilim için. Sosyal medyada fotoğraf atıyorum kimse kutlamazsa bile annem kutlamış olduğu için pastayla. Görüyorlar ama hâlâ yok. Eski sevgililerim dedim diye yanlış anlaşılmasın, onlarla sevgili iken demek istedim. Yoksa şimdi kutlasalar ne kutlamasalar ne? Vaktinde ben demesem kutlamayan insanlar yani.😃😃Eskiden ben her şeye rağmen kutluyordum ama en son ayrıyken en sonki eski sevgilimin doğum gününü kutladım ve ona bir hediye yolladım. Çöpe attı. Daha hiçbir sevgilimin doğum gününü de kutlamam. Yani saygısızlık olarak algılıyorum. İyi, kötü bir geçmişim var ve insanın o zamanların hatrına bir saygısı olur karşı tarafa ve geçmişine. Ki kötü hatırlayacağı bir şey de yapmadım. Yapsam yine anlarım. Kendi de dediği gibi "Sen çok ince düşünmüşsün." Evet, ben çok ince düşünmüşüm. Lafım biraz ego kasmak gibi algılanabilir ama "Her zamanki gibi ona fazla olduğumu yine görmüş oldum."
Sanırım çocukluğumu hâlâ ardımda bırakamadım. Kutlanmazsa kırılırım ama çok yakın olmadığım kişiler ya da arkadaşlarım hatırlamazsa da bir köşeye adlarını yazıp kin beslemem ya da kırılmam. Çünkü olabilir, ezberlemek zorunda değil. Ama ailem..
Doğum gününüz kutlu olsun
Hayır umu5rumda bile değil.. ben bile kendi doğum günümü kutlamıyorum ya da sevinemiyorum o gün zaten.. ama yine de aklına gelen arkadaşımın ben söylemeden kutlarsa mutlu olurum oda doğrum günüm için değil bana değer verdiği beni hatırladığı için olur daha çok
Cevap
14Cevap
Hiç öyle takıntılarım olmadı ama hatırlanması hoş tabi.
Sevdiklerim dışında kimin hatırlayıp hatırlamadığını önemsemiyorum..
Evet onemserim sevdiklerim ve arkadaslarim yanimda olsun isterim. Wpda resimlerimin paylashilmasini sevmiyorum ama böyle bir takıntım yok , çunki bende kimseyi paylashmiyorum sonra küsüyorlar sen bizi niye paylashmadin..(akrabalar)
En yakınım dediğim insanlar hatırlamak zorundalar. En yakınım dediğim kardeşim dediğim insanı da bunun için silmiş bir kişiyim. O kadar da önemserim.
Pek önemsemiyorum böyle günleri.
Halimize baksan rezillik paçadan akıyor. Hangi anını kutlayalım.
Önemsemiyorum genelde ama önemsediğim kişilerin hatırlamasını önemsiyorum😅
Her insan sevdikleri tarafından ilgi beklediği için cevabım evet..
Hayır önemsemiyorum ama hatırlanmak güzeldir tabiiki
Evet önemsiyorum ama unutulursa da kıyameti koparmam
Umrumda değil fakat sevdiğim insanların hatırlaması hoşuma gider
önemsiyorum, eğer hatırlanmazsa değersiz hissederim
Evet. Çünkü benim dünyaya geldiğim gün, kim önemsemez ki
Tabi ki önemserim 3 gün sonra doğum günüm ama pek onemsenecegini de düşünmüyorum :')
Şimdiden mutlu yıllar o zamann 🌸
Çok önemsemem. Fakat ben birini hatırlıyorsam o da beni hatırkasın isterim
Ah bebeim kemal yıldız benim doğum günümü hep hatirlar
Yas ilerledikçe önemi azalıyor
Tabii kide insan sevdiginin dogum gününü kutlar düşman oldugum biri bile kutlasam o kişiye kinimbitiyor
hayır ben hiç önemsemiyorum doğum gününü
Hayır benim için çok önemli değil.
Çok önemsemiyorum öyle. Hatırlanmak güzeldir..
Hayır , aksine kutladıkları zaman ayar olurum.
hayır bir özelliği yok
Önemserim, önemsenmesini isterim…
Onesmendigini hissetmek ister her inşan
Onemsedigim insanlar tarafindan ise evet.
Önemserim sevdiklerimin hatırlamasini ama
Önemserim ve hatırlanmasını isterim
Doğum günü kutlu olsun.
Yok ya ona takılmam normalde önem versinler yeter
Evet önemserim
Çocukken önemserdim şimdi artık umrumda değil
Önemsemiyorum
Evet önemserim…
Sevmem
Önemsemiyorum
Evet
Evettt
Önemsemiyorum.
Tabii ki önemserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?