Bugün benim doğum günüm bu arada :) ben bu tarz özel günlere çok önem veririm, partneriminde bu konuda bişeyler yapmasını beklerim
peki sizin için önemli mi özel günler

Bugün benim doğum günüm bu arada :) ben bu tarz özel günlere çok önem veririm, partneriminde bu konuda bişeyler yapmasını beklerim
peki sizin için önemli mi özel günler

Hayır benim için önemli değil.. çünkü doğum günümü kutlamıyorum..
Doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle birlikte sağlıklı nice mutlu yıllara ✨🌺🔥🎂
Teşekkür ederim barış🌿
🍀🍀
Doğum günleri de dahil aşka dair, insanlığa dair tüm güzel ve özel günleri hatırlamak, kutlama çok çok insanidir. Herkes önemser ise de ihmal ederiz. Çünkü bunun değerini de bilmez onlar. Yani aşkın olmadığı anlık, günü birlik ileşikilerde, paradam başka kıriteri olmayan kız ve kadınların söz de aşk hayatlarında, arkadaşlıkların da, dostluklarında olmak hatırlatmıyor hiç bir şeyi. Bence her insan her şeyi haketmeli, kimse hektmediği ile de ödüllendirilmemelidir. Bu da zulümdür, haketmediğini istemek, beklemek te yani...
Hiç önemli değil annem aramasa bazı seneler ben bile farkına varmıyorum önemsiz detaylar benim gözümde
Doğum günün kutlu olsun nenem, yeni gördüm yazıyı kusura bakma =)
Teşekkür ederim ❤️
İyi ki doğdun o zaman 🙂
Hayır önemli değil. Hatırlanınca garipsiyorum artık.
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 🌸
Teşekkür ederim 🙂
Cevap
12Cevap
Benim için hiç bir anlam ifade etmiyor. Sıradan her zamanki günlerden birisi ayrıca bunlara böyle anlam yükleyenler çok garip geliyor
Doğum günü hatırlanması ilişkinin olduğu kişi tarafından önemlidir.
Bence insan önemli olduğunu doğum gününde sadece hissetmemeli..
Şahsen ben özel gunlri elbette güzel ve ayrıcalıklı bir gün olarak kutlarım ama.. Önemli biri oldugunu hissettirmek için özel gün beklemem
Hatta özel bir an bile beklemem.. Alakasız bir yerde iş yerinde / markette / bir misafirlikte... Kulağına fısıldayasim gelir nbenim için hayatmda ne kadar güzel bir yere sahip olduğunu :)
Doğum günün kutlu olsun :))
Çok fazla değerli biriyse benim için evet hatırlanmaması üzerdi.
Açıkçası çok önemsemiyorum ama ailem için de hatırlayan insanlar olursa da tabii ki mutlu oluyorum bir de mesela değerli olan insanların hatırlaması önemli, yani bence hatırlanmayı her insan sever.
Bu özel dediğiniz günlerin benim için bir önemi yok unuturlarsa benim için daha iyi olur 😄
Ne gerek var ki bir yıl daha yaslanacam neyini kutluycam boşversene boş işler
dogum gunun kutlu olsun. hatırlanmasa da uzulmem ben ama hic boyle bir sey olmadı
Mutlu yıllar 🌸
Hayır, değil. Dün doğum günümdü. Kimse hatırlamadı. Hiç de bozulmadım. Ben de onların doğum gününü kutlamıyorum çünkü. Genel olarak özel günlere önem veren biri değilimdir.
Hesapsız sevişmeler sonrasında dünyaya gelip doğumun tarihinin bile hatırlanmıyor oluşunun neyini kutlayalım.
Hiç önemli değil.
Kutlayanın da kutlamayanın da canı sağolsun çok takılmıyorum 81 yaşın kutlu olsun dostum
Benim için çok önemli değil. Çünkü bazen oluyor ki ben bile unutuyorum doğum günümü. Milyarlarca insanın yaptığını yapıp doğmuşum. Farkım yok 😃
evet önemli yani doğum günüm hatırlamadı diye kimseyle aramı bozmam ama biraz kafama takarım
Evet özel günler önemlidir hatırlamak gerekir
Hayattaki en önemsiz şey olabilir benim için.
Doğum günün kutlu olsun.
yaş kaç oldu acaba. Sizi yakından takip ediyor ve merak ediyorum…..
Hiç umrumda değil, mutlu yıllar dilerim..
Hayır çok önemsemiyorum
Hiç önemli değil kutlanırsa garibime gidiyor
çok çok çok önemli
Pek değil 😃
Tabikide
Son derece önemli benim için
Yani hoşuma giderdi.
Umurumda olmuyor
Önemlidir.
önemsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?