Doğum gününüzün hatırlanması sizin için önemli mi:((detayı da okuyun lütfen)?

bugün benim doğum günüm.
artık eskisi gibi kutlama hevesim yok ama insan yine de hatırlanmak istiyor.

bir zamanlar candostum dediğim, ama artık görüşmediğim kişi doğum günümü kutladı. ama doğum gününü akşama doğru kutlasam kızan diğer, hala görüştüğüm dostum kutlamadı. yapacağı bir şey değildi ama unuttuysa vay haline.

he bu arada toplamda 3 arkadaşım doğum günümü kutladı. ailem her şeyim onlardan başka kimsem yok anlaşılan:))

unutulsanız canınız sıkılır mı
Doğum gününüzün hatırlanması sizin için önemli mi:((detayı da okuyun lütfen)?
Cevapla