bugün benim doğum günüm.
artık eskisi gibi kutlama hevesim yok ama insan yine de hatırlanmak istiyor.
bir zamanlar candostum dediğim, ama artık görüşmediğim kişi doğum günümü kutladı. ama doğum gününü akşama doğru kutlasam kızan diğer, hala görüştüğüm dostum kutlamadı. yapacağı bir şey değildi ama unuttuysa vay haline.
he bu arada toplamda 3 arkadaşım doğum günümü kutladı. ailem her şeyim onlardan başka kimsem yok anlaşılan:))
unutulsanız canınız sıkılır mı
artık eskisi gibi kutlama hevesim yok ama insan yine de hatırlanmak istiyor.
bir zamanlar candostum dediğim, ama artık görüşmediğim kişi doğum günümü kutladı. ama doğum gününü akşama doğru kutlasam kızan diğer, hala görüştüğüm dostum kutlamadı. yapacağı bir şey değildi ama unuttuysa vay haline.
he bu arada toplamda 3 arkadaşım doğum günümü kutladı. ailem her şeyim onlardan başka kimsem yok anlaşılan:))
unutulsanız canınız sıkılır mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar