Acaba benim kadar iğrenç bir lise hayatı geçiren var mıdır? Hayatım mahvoluyordu az daha?

Liseye ilk olarak şehrin bir ucundaki bir okula giderek başladım. Anadolu lisesindeydim. Buranında ilkokul kadar sıcak olacağını düşünmüştüm. Olmadı. İlk günden azar işittim. Sırada konuştum diye. Sonraki günler ilk dönem derslerim iyi gitti ama bir yerden sonra derslerim çalışmama rağmen düzelmedi. Çünkü sınavlarda o kadar zorlama oldu ki neredeyse sınıfta iki üç kişi teşekkür alabildi. Bense dört 1 ile kaldım. Ama bütle o sınavları verdim. Ama bütleri bilerek zor yapıyorlardı. Hocalar bunu kendi de söylüyordu. Zaten hiç biri ile anlaşamıyordum bedenci bile 1 veriyordu. Öğrenciler zaten iğrençti.2 dersten sorumlu geçtim ama anladım ki şehrin bir ucundaki bu okuldan bana fayda yok evimin yakınındaki bir liseye nakil aldırdım. Burası daha ılımlıydı ama ilk gün sakallı gittim diye hoca beni derse almadı. Bu okulda da öğrencilerle ufak tefek sorunlar yaşıyordum. Hatta bir çocukla ölümüne düşman olmak üzereydik. Sonra çocuk okuldan ayrıldı. Burada da çalışmama rağmen pek az dersten iyi notlar alıyordum ama sınavlar zordu yine. Tabi ki sınıfı geçiyordum ama.11 ve 12 daha iyi ılımlıydı ama sınıfımdaki belli kişiler hep bana sataşmada bulunuyordu. Ara sıra ciddi tartışmalar yaşıyordum. Sorumlu derslerimi vermiştim. İnsanlar her şeyimi eleştiriyordu. Bazen de konuşmalar esnasında 3 kere 4 kere yinelemek zorunda kalıyordum dediğimi. Neyse şimdi mezunum ama yine korku içindeyim ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye üniversitede. Bunu nasıl yenerim?
Hayır geçirmedim. Çok kötü olmuş seninki
Aşağıya yazıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Acaba benim kadar iğrenç bir lise hayatı geçiren var mıdır? Hayatım mahvoluyordu az daha?
Cevapla