Çok ezildim lan niye böyleyim ben? Sizin lise nasıl geçmişti?

Lisede sakin sessiz bi kızdım. Bu gece aklıma geldi efkarlandım..

Kızlar benle çok dalga geçerlerdi. Sessiz olduğum için galiba diş geçirebiliyolardı. Erkeklerin bazıları beğenirdi beni onlar hemen anında alay eder ezmeye çalışırlardı. Gülerlerdi sinir bozucu şekilde. Tek tük arkadaşım oldu ztn.

Ulan hiç yüzüm gülmedi ha lisede :)

Sizin lise nasıldı

Güncellemeler
+1 yıl
Bide konuşmuyorsun derlerdi ama konuştuğumda da dinlemezlerdi ukala ş. refsizler..
Çok ezildim lan niye böyleyim ben? Sizin lise nasıl geçmişti?
Cevapla