Güncellemeler
+1 yıl
Bide konuşmuyorsun derlerdi ama konuştuğumda da dinlemezlerdi ukala ş. refsizler..
Lisede sakin sessiz bi kızdım. Bu gece aklıma geldi efkarlandım..
Kızlar benle çok dalga geçerlerdi. Sessiz olduğum için galiba diş geçirebiliyolardı. Erkeklerin bazıları beğenirdi beni onlar hemen anında alay eder ezmeye çalışırlardı. Gülerlerdi sinir bozucu şekilde. Tek tük arkadaşım oldu ztn.
Ulan hiç yüzüm gülmedi ha lisede :)
Sizin lise nasıldı
Benim orta okulda böyleydi ama pek umursamadım hayatımın devamlılığında yer almicak insanlar Benim için problem olamaz
Cevap
5Cevap
Bende çok sessiz sakin biriydim ama kimse beni ezemezdi
Üzülme tek değilsin 😉🤭
Hiç sevmezdim bende liseyi nerede okudun
Bak beni de sinirlendirdin 😡
Yasadiklarini yasadim hala atlatamiyorum
:'( hatta su an eskileri dusundugum icin uyuyamiyorum
21 yasindayim
Umarım :/ :(
onların ayıbı boş ver
Meslek lisesiydi nasıl olabilir 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?