Yakın çevreden biriyle sanal flörtleşerek sevgiliye yapılan ihanet?

6 yıllık bir ilişkiydi. 7. Yıla girmek üzereydik. her şey yolundaydı bana göre. O da mutluydu benimle, fakat çoğunlukla mutsuz bir karakterdi. Ben ise mutlu. O negatif, ben pozitif bir karakterdim. en başa döneyim karakterinden bahsedicem. Arkadaşken bile negatifti. Ben başlarken bunu kabul ettim. Ona iyi geldiğimi de düşünüyorum o da bunu bana söylerdi. Bensizken mutsuz olduğunu söylerdi. Fakat içinde yaşadığı ağır ruhsal problemleri vardı. Gel zaman git zaman , 2020 yılı ben bunun sanal ortamda biriyle flörtleştiğini yakaladım. Ayrıldık sonra barıştık. Yine de tam olarak bir daha asla yapmıcam diyemedi , sana yapmam desem yalan olur yaparım dersem yalan olur dedi. Kabul ettim zamana bıraktım. fakat bu geçtiğimiz günlerde bu sefer aile fertlerinin yakını ile sanal flörtleşmesini yakaladım. Ayrıldım. Bana söylediği şu oldu benim kafamda sürekli dönen bir düşünce var o da yaşamı sonlandırmak bu nedenle bu tarz şeylere yöneliyorum. Beğenilmek, flörtleşmek, bir şeyi başarmak beni bu düşünceden uzaklaştırıyor. Seninle veya ilişkimizle ilgili bir sorunum yok. Seninle gerçekten hiç bir olumsuz sorunum olmadı. Bu benim bencillliğim, hatam ve psikolojik sorunlarım dedi. Herşeyi sana anlatamıyorum. Melek gibi birisin dedi. Seni çok seviyorum ama bilmiyorum dedi. Senin zamanını alıyormuşum gibi hissediyorum dedi. şu an hala birbirimizi seviyoruz. Yani ben seviyorum onun beni sevdiğini de hissediyorum ama adım atamıyorum. Çünkü kendi problemlerini çözmesi gerekiyor. Ben ise kendimi bu konuda yalnız hissediyorum. Bu konuda yalnız mıyım? Sadece bunu yaşayan ben miyim? Ve bu tarz karşınızda psikolojisinin iyi olmadığını söyleyen biriyle tekrar aynı şeyleri yaşar mıyım? O kadar soru işareti var ki kafamda çıkmaz bir yoldayım. Ne yapmalıyım? Ve sizin fikriniz nedir bu durumda?

Yakın çevreden biriyle sanal flörtleşerek sevgiliye yapılan ihanet?
Cevapla