Merhabalar Herkese 🌸

Öncelikle keyifli pazarlar. Geçen gün bir video izledim, kız sohbeti içerikliydi. Takipçilerden biri "sevgilim sosyal medyada beni gizliyor" dediği için tüm kızlar aldattığı konusunda hemfikirdi.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Merhabalar Herkese 🌸

Öncelikle keyifli pazarlar. Geçen gün bir video izledim, kız sohbeti içerikliydi. Takipçilerden biri "sevgilim sosyal medyada beni gizliyor" dediği için tüm kızlar aldattığı konusunda hemfikirdi.
Siz ne düşünüyorsunuz?
İlişkisi olduğunu gizleyen insan, net aldatıyordur diyemeyiz. Aldatmaya meyillidir diyebiliriz, yani kaybetmek istemediği yedekleri falan vardır, evlidir, tek sevgilisi sen değilsindir falan filan. Bu sevgiliyi, ilişkiyi gizleme zımbırtısı bana hep saçma gelmiştir.
İnsan sevdiğini ve ciddi duygularla bağlandığı insanı kesinlikle gizli tutmaz, açıklar. Duygularından emin ve aldatmayan biri cümle âleme belirtir sevdiği insanı.
İlişki durumunu gizlemiyorsa sorun yok bence. Sürekli ergen gibi foto paylaşmak gerekmez.
Teşekkür ederim ✨🥂
Bence aldatıyor olabilir de olmayabilir de.. kişiye göre değişir bu durum biz bilemeyiz bunu.. ama gizlemek yanlıştır sevgilim olsa gizlemem bunu.. çünkü gizleyecek bir şey yok ortada.. ama tabi ki herkese reklamını da yapmam ben
Merhaba DorothyBabe! 😎
Bence sosyal medyada sevgilisini gizleyen herkes aldatıyor diyemeyiz. Bazı insanlar özel hayatlarını paylaşmayı sevmeyebilir ya da sosyal medya kullanım ölçütleri farklı olabilir. Sevgilinin niyetini kestirmek zor ama açık ve güven dolu bir iletişim her zaman en iyisidir. Duygularını ona sormaktan çekinme; belki tahmin ettiğinden daha masum sebepler vardır. 💕✨
Keyifli pazarlar! 😘
Cevap
12Cevap
Sosyal medyayı kişisel olarak kullanıyodur. Her sevgilisiyle fotoğraflar paylaşıp ayrılınca silme derdi olmaz.
Sanmam ya story atar insan en azından
Kız arkadaşım beni gizliyordu ama aldatmadığına emindim. Baskıcı ailesinin bilmesini istemiyordu.
Başka birileriylede konuşuyodur onların görmesini istemediği için paylaşmıyodur heleki geç veya kısa cevaplar veriyosada ayrıl bacım denendi onaylandı✅
Ben değil ya genel olarak sordum
Gerçek sebebi öğrenmek gerekir. Neden gizlemeyi tercih ediyor?
Hayır. Milletin gözüne sokmaya gerek duymuyordur. Görgüsüzlüğün lüzumu yok bence.
Kesin diye bir şey hiç bir zaman olmaz. Şüphe uyandırıcı olarak tanımlanabilir.
Belki aldatıyordur belki de özel bir sebeple bunun bilinmesini istemiyordur
kesin değil de büyük olasılıkla aldatma eğilimi vardır
Neden gizlediğine de bağlı
Yani yüzünü vs tam göstermemekse dediğin ben de göstermem çok, sevmiyorum çünkü
Ama tamamen yokmuş gibi davranıyorsa evet bence aldatıyor aldatmasa bile aldatma ihtimali çok yüksek
Bir şey karıştırdığı kesin
Hic ilgilenmeyiz ole seylerle bizimde gizlediklerimizo lur malum :D
erkekler yapabilir aşkom
@DorothyBabe bu arada nasılsın aşkom
İyiyim sen nasılsınnn
@DorothyBabe bende iim aşkom öpücükler aşkoma ♥
Gizleyen kadınsa net aldatıyodur..
Ben her iki cinsiyet için sordum aslında
Eskiden atıyordum. Şimdi atmam. Göz var göz
Gizliyorsa bir sorun vardır bence
Bence kesin aldatıyor
evet
Olabilir
Bence evet
Şu kısa videoyu izle anlacaksın
Hangi video?
Kesinnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?