Sevgiyi aşkı geçtim artık, 2 insan arasında güven ve saygı bile zor bulunuyor. Çıkar, çıkar, çıkar... başka birşey kalmamış...
Sizce?
Sizce?
İnsanlık ölmüş, çürümüş, bitmiş... Kahvenin suçu yok zannımca.
kahvenin hatrıda geçmiyor artık sanırım.
Maddecilik ön planda bozulan niyetlerle, eh artık kahve cidden bahane.
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar