İyi geceler hanımlar beyler, önceden inandığınız saçma şeyler nelerdi? Dürüst oluyoruz lütfenn


-Büyüyünce dilediğim gibi bir hayata sahip olmak
-2012 de kıyametin kopacağı
İkincisi 23 yaşında birine göre biraz eski bir batıl inanç değil mi🧐😉
Bir zamanlar derken 2009 buna dahil değil miydi yoksa 🤔
Yok buna inanan kesim ilk önce seksen yapımı kıyamet filminden ötürü buna inanıyorulardı
Çocuk aklı duyduğuna inanır işte, filmden bağımsız bu arada
Cevap
2Cevap
aşk var sanırdım
Hukuki sebeplerden dolayı söyleyemiyorum
İstediğim gibi bir hayatım olacağına inanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar