Merhabalar Herkese 🌸

Bir ortamda kıyametler koparken bile sakin sakin kendini açıklayabilir misin?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir ortamda kıyametler koparken bile sakin sakin kendini açıklayabilir misin?
Evet başarabiliyorum tabi ki de.. çünkü soğuk kanlıyım ve sakin kalmayı seviyorum.. öfke ile bir şeyler yapıldığı zaman b sadece durumu daha kötü yapıyor.. bir de hayatta yaşadıklarımdan dolayı da sabırlı olmayı çoktan öğrendim.
Babam öldüğü zaman bile aşırı derecede sakin karşılamıştım. Çevremde yangın çıksa bile bunu kontrol edebiliyorum. Sakinlik benim yaşam biçimi halime geldi. Neredeyse hiçbir şeye heyecanlanmıyorum.
Allah rahmet eylesin
Hayır. Anksiyetem var ne yazık ki ve o tür anlarda beynim yokmuş gibi davranırım, çok gergin olurum.
Bu ben, nadiren sakin kalabiliyorum
Umarım :)
Başarabiliyorum hatta keyfim isterse dünya yansa sigaramı yakarım o ateşte 😄
Teşekkürler :D 🖤🥂
Cevap
23Cevap
Anında panik atağım nükseder koruyamam
Açıkçası mesela özel durumlarda sakin kalabiliyorum ya da bir acil bir durumda neden bilmiyorum yapımdan mı kaynaklıdır ya da yaşadığım durumdan mıdır bilmiyorum çünkü annem bildim bileli epilepsi hastası olduğu için sakin olabiliyorum Bu tarz durumlarda
Evet çok sakin bi insanım genelde köşeme çekilirim kimseyle konuşmam
Pek sakin kalamıyorum ya o kadar stres oluyorum ki Saçma sapan yemeğe falan vuruyorum kendimi veya Çok öfkeli oluyorum öfke de beni bitiriyor hastalanıyorum genelde
Genel olarak evet. Çünkü sakin kalınmadığı takdirde sağlıklı düşünebilmek ve çözüm üretebilmek mümkün değil.
Baskı altında kalmam yani öyle bir ortamda olmam hakliysam kimseye haklıligimi ispatlamam benim doğrularım benim yanlışlarım diyelim
Evet kalmayı beceririm. baktım karşı taraf laf anlamıyor çeker giderim o ortamdan ama yinede sinirlenmem😀
O olay benle ilgiliyse baskı altında olan ben olmam karşımdaki olur benle ilgili değilse banane yesinler birbirlerini
Baskı değil de kriz durumlarında maalesef o sakinliğimi koruyamıyorum.. ani gelişen durumlarda fazlasıyla kaygılanıyorum..
Yok duruma göre bende patlarım. Karşımda ki kim olursa olsun. Şantiye şefi proje müdürü. Bağırmışlığım var. Haklıysam sonu kadar.
Bazı durumlarda kalamıyorum. Helede bazı durumlar kontrolüm dışındaysa.
Evet. Bu konuda iyiyim. Epey tecrübe ettim olağanüstü durumlarda.
Sevgilim beni basmıştı, çok sakin kalabildim bir kere:) Yeterli olur mu:)
Çıldıracak noktaya gelsem bile sakin kalabilmeyi öğrendim
Normalde kalabılıyorum ama konu sevdıgım kadın olunca ben ben degılım... Onu artık bılıyorum
Evet sakin ve sogukkanli olabiliyorum çünkü sakin kalmak zorundayım ama çevremdeki çoğu insan bu durumumdan dolayi bazen beni vurdumduymazlık ile elestirebiliyor.
Evet sakin kalabiliyorum.
Her zaman olmuyor maalesef
Ben o an sakin kalamam..
Hayır, o aşamaya daha gelmedim.
Okulda evet cok sakin ve rahatim ama disarida oyle degilim
Sakin görünürüm ama içimde fırtınalar kopar
Her zaman değil ama genelde evet
Yoo müthiş panik yaparım😂
Evet sakin kalabiliyorum
Sakin kalsam bile benim dikkatim kaçar 😅
Buyrun benim
başaramıyorum
kısmen :D
Bazen askom
Evet
Kalabiliyorum
Evet
Evet çok sakinim
Evet kalabiliyorum
Kendimi bu konuda eğittim
Sanırım evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?