Size her 'Haklısın' dediklerinde 1 TL alsaydınız, şu an kaç TL'niz olurdu? Benim epey bir param olurdu açıkçası :D

Size her 'Haklısın' dediklerinde 1 TL alsaydınız, şu an kaç TL'niz olurdu? Benim epey bir param olurdu açıkçası :D

Milyoner olurdum, çok çok param olurdu. Ben her zaman haklıyım ama sadece beni anlayacak zeki kişiler bulur onlara anlatırım. Normalde de böyle zaten. Ya da mecburen bana haklısın diyecek insanlara ajfjsjdj
Her zaman haklıyım dedin kaybettin :D
Amaa niyee😂 kurallara yazmamışsın bunu
Her zaman haklıyım diyenlere haklısın diyen birini bulamazsın çünkü :D kurallarda sana haklısın dendiğinde 1 TL alıyorsun ayna karşısına geçip Haklısın demekle de olmaz belirteyim :P
Her zaman haklı olduğum için insanlardan da haklısın sözünü sürekli duyuyorum. burada söylüyorum diye insanlara da söyleyecek halimiz yok ya durduk yere, daha neler yani😂 fena mantık değil ama
Sus sus konuşma daha
Tamam ya sustum😭
Aferin böyle söz dinle 😏
Ben dünya zengini olurdum herhalde.. genelde sonradan haklı olduğumu anlıyor insanlar ama iş işten geçmiş oluyor tabi ki de.. ama benim de hatalarım olabilir zaman zaman.. mükemmel değilim
Cevap
6Cevap
Sadece annemden günde en az 10 kez duyuyorum bunu, diğerlerini de katarsak günlük 30-40 TL eder herhalde.
Aylık 1200 TL yapar ne ısmarlıyorsun :D o kadar para geliyor :o
Bana pek hak vermezler ama sonunda benim yolumdan gelirler.
Bakiye 0 😀
Bakiye sıfır ise üzgünüm yapacak bir şey yok 🤪
Borcum olurdu lan 😂
Kes lan haklıyım derim genelde 😂
ulan bir şeyin de ters olmasın be :D
Kanka ben doğarken bile ters doğmuşum 😂
Şüphem yok o kadar ters bir adamsın ki doğmamış bile olabilirsin :D
Kanka 30 yaşıma girdiğimde henüz geç değil aldırın beni dedim de yaptık bir hata yüzümüze vurma dediler 😂
Allahtan ayrı yaşıyorsun sana maruz kalmıyoruz falan diyorlar 😂
hahahaha lan cami avlusuna bırakın deseydin :P onlar da haklı :D
Cami olmaz lan pavyon kapısı olur ama 🤤
Lan pavyona alırlarsa 10.000 den aşağı çıkmazsın :D
Yok la tutmuyor o kadar 😂 habire kaldır kaldır dersen tutar 😂
kaldır derken kons mu :O kons oturttuğun an bittiğin an :D
Başka kime kaldır diyeceksin bro 😂
oturt deyince tutmuyor kaldır deyince mi tutuyor :O
Tutturursan tutar kanka 😂😂
O zaman onlar kalkmadan ben kalksam sorun yok :P :D
3-5 liram olurdu en fazla. Genelde çevremde allame-i cihanlar olduğu için, bana haklılık payı kalmıyor pek.
Ksde böyle uygulama olsun aylık asgari ücret gelirim olurdu 24 saat millete pskikolog olurdum
En güzel iş
Bu zamana kadar ki olan şeyleri düşünsek trilyonlarım olurdu.
Zenginlik zirvede bırakırdım çünkü bazı şeyler için haklı olmak da yetmiyor sjsjjs..
Çok olurduda
ne demişler
ben haklı değil mutlu olmak istiyorum
Dünyanın en zengin insanı ben olurdum.
Cıks ben olurdum
Hiç olmazdı heralde çünkü haksız olduklarını kabul etmiyorlar.
euro zengini olmuştum
Dünyanın sayılı zenginleri arasındaydım
Yarin bunu sayayım 🤭
Milyon dolarlarım olurdu
Herkes baya haklıymış, kim bu haksızlar?
ne TLsi milyonlarım olurdu
Sonunda TL olmazsa sadece sayı olur o :D
Zengindim.
Milyoner.
Zenginim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?