Kendimi asiri degersiz hissediyorum bu histen nasıl kurtulabilirim?

Beni seven bir çevrem yok, arkadaşım desen hiç yok sevgilim yok.. bir arkadaşımla dışarı çıkıp bi kahve icmisliğim bile yok nasıl bir his bilmem doğum günlerimi sadece ailem kutlar öyle yani hiç çevrem arkadaşlarımla dostlarimla dolu değil ne yapacağım? Ciddi anlamda intiharı düşünüyorum tek neden bu olmasa da çünkü geleceğe dair hiçbir umudum kalmadı

Kendimi asiri degersiz hissediyorum bu histen nasıl kurtulabilirim?
Cevapla