26 yaşımdayım, ilişki kuramıyorum. Eli yüzü düzgün biri olsa da elimden gidiyor, sorun tam olarak nerede?

Sizce sorun nerede? Tipten mi yoksa? Çok sıkıldım arkadaşlarımın çoğu evleniyor.

En son üniversitede sevdiğim oldu ona da tam açılamadım o da anlamaya çalışmadı ve bıraktı.

mizahi olarak veya dilsel olarak frekansa giremiyorum hep bir uyumsuzluk oluyor.

ya karşıdaki çok fazla kızcı yani arayışta olup başkalarına geçiyor.

26 yaşımdayım, ilişki kuramıyorum. Eli yüzü düzgün biri olsa da elimden gidiyor, sorun tam olarak nerede?
Cevapla