Merhabalar 29 yaşında alımlı bir kızım kültürel anlamda, Hayata bakış açısından, Yurtiçi ve yurt dışı seyahatlerim olsun farketmiyor, Dış görünüş olarak iyi görünüyorsun diyen çok erkekten iltifat duydum. Konuştuğum erkekler genellikle "Entel" çevrende vardır tek konuştuğun erkek değilimdir diyorlar. Herneyse dediğim konu evlenmeden asla c*nsel birliktelik yaşayamam aile kültürümde bunu görmedim diyince çağ dışı düşünüyorsun evde kalacaksın diyorlar durmadan sizce doğru mu düşünüyorlar çünkü bana göre bu saatten sonra tek kişide olsun istiyorum diyorum bu konuda lütfen sağlıklı şekilde cevap verin cidden yoruldum çevremden de söyleyen erkeklerden de çoğu bu sebepten kaynaklı olmaz diyor kardeş değiliz biz diyince şok oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer