29 yaşındayım ama bir tane bile düzgün ilişkim yok, neden olabilir?

Merhabalar 29 yaşında alımlı bir kızım kültürel anlamda, Hayata bakış açısından, Yurtiçi ve yurt dışı seyahatlerim olsun farketmiyor, Dış görünüş olarak iyi görünüyorsun diyen çok erkekten iltifat duydum. Konuştuğum erkekler genellikle "Entel" çevrende vardır tek konuştuğun erkek değilimdir diyorlar. Herneyse dediğim konu evlenmeden asla c*nsel birliktelik yaşayamam aile kültürümde bunu görmedim diyince çağ dışı düşünüyorsun evde kalacaksın diyorlar durmadan sizce doğru mu düşünüyorlar çünkü bana göre bu saatten sonra tek kişide olsun istiyorum diyorum bu konuda lütfen sağlıklı şekilde cevap verin cidden yoruldum çevremden de söyleyen erkeklerden de çoğu bu sebepten kaynaklı olmaz diyor kardeş değiliz biz diyince şok oluyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
29 yaşındayım ama bir tane bile düzgün ilişkim yok, neden olabilir?
Cevapla