Papatya çayı sinir felan alır🥲bence ülkeye dağıtılmalı ya🙁

Bencede herkes papatya çayı içsin🌼🍵
Papatya çayı bu ülkeye yaramaz🙁
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

En başta millet olarak siyah çay tiryakisi bir millet bitki çayına yan gözle bile zor bakar.. Papatya çayı da sinirli yaradılış sahibi insanımızı durdurmaz.. Bize iyi gelecek şey, müzik, spor ve eğitim, zaten aşırı doz, bilip bilmeden içilmesi sakıncalı her türlü bitki çayının..
Sinirli ülke oluşumuz gayet normal Tayyip ve bu başımızda ki hükümet sağolsun bu duruma getirdi hayat pahalılığı yüksek vergilendirme sistemi birde şey çıkardılar yüksek kiraya veren kişiye vergi kesecekler mis inceleme başlamış ulan bu hayat pahalılığı da millet ucuza kira miktarı nasıl belirlesin çözümü az vergi almak fazla zama ceza gelmeli Tayyip bey halkın maaşı ile gün geçirsin bakalım o zaman anlar
Cevap
34Cevap
Araştırmalar çok doğru söylüyor ne zaman kalabalık bir ortamda bulunsam insanlar gerekli gereksiz bir gergin
Ben pamuk gibi biriyim beni sinirlendiren kişi kendini sorgulasın jqjsjs
Ben bu ülkede papatya çayından fazlası lazım sinirlerinin geçmesi için... sdfsdf
Çayla çorbayla olmaz bu iş
Papatya çayı ile ülke yıkansa bile değişmez bence :D
Yalnız sakinleştiren çay papatya değil yanlış biliyorsunuz
Bilmem herkes sinirlendiği ya da gergin olduğunda papatya çayı içiyor. Bundan dolayı papatya çayı dedim
Anlıyorum doğrusunu öğrenmenizi istiyorum sarı kantaron çayı dünyaca bilinir
Teşekkürler bilgi için
Rica ederim
Papatya çayı bu ülkeye yaramaz🙁 önce diziler filmler düzgün olsun cezalar ağır olsun, adalet olsun
dağıtılmalı kesinlikle de niye 1. değil ya sinirlerim bozuldu bu arada biz niye sinirli oluyomuşuz bak gene sinirlendim TwT
Bu seçimlerde makarna değil de papatya çayı dağıtsınlar djdjdjjd
Antidepresan bile zor zaptediyor kardeşim 😅 Maalesef papatya çayı yetmez 🤷🏻♂️
Papatya ağacını soksalar gene düzelceğini sanmıyorum 😅
1ci ülkesi Azerbaycan olmalı.😂Papatya kurtarmaz
Ortalamayı çok yükseltiyorum bazen:)) ver ver papatya çayı ver içelim güzelleşelim😄
İnsanların sinirli olmasının sebebi geçim sıkıntısı ve gelecek kaygısı bence
Ulkeyonetimini değiştir bu gidişle deliler ulkesiolacagiz
Ayyy o detayı unutmuşum arada bende kcmeliyim evet assddfgg
Papatya çayı ile olacak iş değil. Twitter ın, tiktok un ve feminizm in yasaklanması lazım. Türkiyedeki bütün sorunların kaynağı bu 3 ü emin ol. Hepsini de açıklarım
Papatya çayı bile çözüm olamaz.. 😅
Papatya tarlası yese bos ekonomik sıkıntılar egitim dusukligu
Kimmiş bizi geçen koca yürekli
Lübnanmış valla
Papatya çayı çok papatyaca bi fikir.😍
🍵🌼😃
Sevişsek rahatlayacaz da işte. Sevişemiyoruz... Bütün olay bu aslında.
Belki bir kısmını rahatlatır ama illaki bir yerde patlak verir. Burayı çay kurtarmaz 😅
Yok beyin dagitilsin dicem ama onuda para ile dagitirlar :D
Kim diyor onu ya? Saçma sapan konuşmasınlar!
Erkeklere para kadınlara para makyaj malzemesi araba falan dağıtılması gerek 🤣🤣🤣
Artık papatya çayı ile kurtaramazsın bu ülkeyi!
Cesme sularina antidepresan karıştırilmasi şahsi fikrim
Sabah beni 2 saat erken kaldıran caminin o kulağını delen ezan sesini duynak zorunda kaldığım için sinirlenmemek elde değil ki
Papatya çayı dağıtmayı bırak ülkedeki herkese tek tek papatya tarlası soksan yine işe yaramaz
Sarı kantaron daha etkili olur
Papatya çayı falan kesmez benu
Niye birinci değiliz 😡
Stresi ölçsünler 1. inci sırada oluruz
Ben içmem papatya çayı !!!
Papatya çayı çözüm olmaz 😄
Papatya Çayı ne çare😂
Papatya çayı pek işe yaramaz bence
Papatya tarlası bile kesmez bizi
Papatya tarlasını da s*ksan fayda etmez. 😂
Papatya tarlası bile yetmez bu millete..
Papatya çayı kesmez ki
Bizimkilere Papatya çayı ise yaramaz😂😂😂
Komple papatya tarlası girse nafile
1. kim lan
Lübnanmış
Bence faydası olmaz
Ben ihlamur içiyorum bir faydasina göremedim 😅
Erdoğan varken papatya tarlası olsa nafile 😂
Papatya tarlası anca yeter
Hayatım papatya tarlası bile ise yaramaz
Ülke şartları bu hale sokuyor insanları.
Sevişsek rahatlayacağız ama sevişmiyoruz.
Direk xanax verek
İçmesin
Denemek lazım
Çay kesmez
Daha iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?