Herkes kendi hesabını vereceğine göre bu kadar aşık olmak anlamsız değil mi?


Kontrolsüz bağlanma ve/veya sevme ve/veya dürtü.
Aşkta mantık aranmaz, mantığı yakalayamazsın
Cevap
1Cevap
Takıntılıktan olur
Herkes delirmeye yer arıyor. 😂
Obsesyon hastalığına dönmüş olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar