Hiç 30 yaş sendromu yaşamış mıydınız ya da yaşıyor musunuz?

Yaklaşık 2 bucuk sene hatta 2 senede sayılabilir 30 yaşına gireceğim. Bazen zamanı durdurmak keşke elimde olsa diyorum.

30 yaş sendromum var maalesef ki. Biliyorum saçma ama 20’li yaşlarımdan ayrılmak istemiyorum. 😂

Siz bu durumu yaşamış mıydınız ya da yaşıyor musunuz?

Hiç 30 yaş sendromu yaşamış mıydınız ya da yaşıyor musunuz?
Cevapla