Siz yeni bir işe başladığınızda ilk gün nasıl davranıyorsunuz?

Yeni bir işe başlayacağım. Fakat içimde bir korku var. İlk gün her zaman çok içine kapanık oluyorum, insanlarla olan iletişimimde "günaydın" veya "merhabadan" sonrasını getiremiyorum. Siz yeni bir işe başladığınızda ilk gün nasıl davranıyorsunuz? Örneğin; yemeğe gidilecek. Kimseyi tanımıyorsunuz. Bu durumda tek mi yiyorsunuz?

Siz yeni bir işe başladığınızda ilk gün nasıl davranıyorsunuz?
Cevapla