Yeni bir işe girdim çok heyacanlıyım. İlk gün nasıl davranmalı?

Bir çoktan ise girip çıktım full time çalışamadım kendime vaktim kalmadığı için geçen gün part time bi işe girdim günde 7 buçuk saat haftada 4 gün ğeri kalan 3 gün benim diye ilk başlarda istekliydim ama hâlâ çalışasım gelmiyo kendimi huzursuz hissediyorum ünivesite mezunuyum ama avm de bi kitapçıda çalışacağım part olması biraz daha iyi ama bide bayrama mesaj koymuşlar ilk gün bile izin yok 3. Gün izin var bayramda bile evde olmayacağım hiç mutlu değilim sizce yanlış mı düşünüyorum daha rahat mi olmam lazım

Yeni bir işe girdim çok heyacanlıyım. İlk gün nasıl davranmalı?
Cevapla