Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Verdiğim kararlar için pişmanlık duymadım iyi ve ya kötüsüyle
Güzel bi haslet
İyi ki daha çok.
Öğrettikleri mi çok
Tabii ki.
Gayet iyimiş
Cevap
4Cevap
keşkelerim çok
iyi ki daha çok… şükretmeyi severim
Öğretiyor sanırım hayatta
çarem kalmayınca yetiniyorum
İyiki hayatımda dediğimle yetiniyorum..
Keşke
Tuhler cok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar