Hiç bir şeyi kafama takmıyorum ne olacak ne bitecek saldım inceldiği yerden kopsun diyorum?

Deseler dünya yıkılacak otururum bir köşede çay içerim o derece rahatım stres yapmıyorum aslaa normal mi bu?

Hiç bir şeyi kafama takmıyorum ne olacak ne bitecek saldım inceldiği yerden kopsun diyorum?
Cevapla