Vakitlice uyumanın dışında kısa bi yürüyüş, ılık bir duş, taze demlenmiş çay ya da kahve iyi hissettirebilir..😌

Vakitlice uyumanın dışında kısa bi yürüyüş, ılık bir duş, taze demlenmiş çay ya da kahve iyi hissettirebilir..😌

Alarm kuruyorum (aslında gerek yok alarma 😂) metal müzikle uyanıyorum😅 yataktan fırlıyorum ve odanın içinde elimde elektro gitar varmış gibi dolaşıyorum 🤣
Günaydınlar efenim 😌😇
Minnak beye selamlar ve kucak dolusu sevgiler 🥰
Cevap
24Cevap
Ben kahve içerek başlıyorum güne iyi geliyor.
Allah vergisi ya full enerjik başlıyorum
Amin cümlemize
Besmele çekip kalkarım gadası
Bir şey yapmama gerek yok, içsel enerjim bana yetiyor çok şükür 🙏🏻
Hava durumu parçalı bulutlu yağışlı ise hiç mutlu olamam :D
Uyanmamak isterim ama uyanırım:(((sonra kahvemle müzik..
0530 da kalkıyorum. mutlu olmak için bi sebebim yok ya da enerjik
Ben taktik almaya geldim.
Şafak operasyonu ile baskın yemiş gibi uyanıyorum sürekli 🥹
Tekrar uyurum ama yapamadığım için mutlu ve enerjik olamıyorum.
Öncelikle günaydın Ben kahve içiyorum Kahve içince kendime geliyorum
Güneşin doğması ayılmama yetiyor keramet kahve ve çayda değil güneşte 😂😂😂
Biç bir şey yapmıyorum patlatıyorum bir şarkı gelsin enerjim yerine bakalımmm✌️😅
Erken uyumaya özen gösteririm ama yine de erken uyuyamıyorum 😇
Erken kalkarım ve spora giderim eğer sabah müsaitsem. Tabi kahvesiz olmuyor. :D
Sabah uyanırım bir wce girip çıktıktan sonra küfür ederim bir sigara yakarım hay ak diye güneşin sıcaklığına yüzümü ceviririm. Sonra bir iki lokma kayıntı yaparım.:D
Müzik dinliyorum ve namazla başlıyorum. Sıcak bir çay, bir de uyandıran olursa ne âlâ.
Yürüyüşe giderim ya da kahve içerim
Gözlerimi açarım 😌
Hiç birisini yapasım yok.
Depresyonda olabilirim.
Sağolasın. Teşekkür ederim.
Erken uyumadıysam ne yaparsam yapayyım 7 8 saat altı uyku ise yaramaz gün boyu iptal
Sabah kahvesi hemen haberler.
Mutlu başlıyozda enerjik başlayamıyorum
Sabahlari mutlu ve enerjik olamiyorum mılısıf
Bu zor oluyor bazen benim için
uyanmamaya çalışırım. ne enerjisi ne mutluluğu?
Spor ablcm
Saguk dus alin, gercekten cok ise yariyor!
Hiçbir şey
O gün yapacağin güzel bir şey var sa
spor yapıyorum
Küfür ediyorum
Duş alırım genelde
Yataktan kalkarım :D
lahve içersin
Kola içerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?