Sizce her seye gereginden fazla mi onem ve deger veriyoruz?

26 yasindayim ve aslinda yeni yeni dunyayi ve insanlari anlamaya basliyorum. Kaygili bir insanim ve bundan dolayi surekli insanlardan onay bekliyorum, ya da sevildigimden emin olmak istiyorum. Ama dusundugumde aslinda buna hic gerek yok. Onlar kim ki? ya da o topluluk guruhu kim? Bu onaylanma ve sevilme toplum ve buyuklerimiz tarafindan empoze edilmis bence bize. Bundan dolayidir diye dusunuyorum ki, cogu genc su an mutsuz ve veya depresyonda. Bu dusuncelerimi paylasan var mi aranizda?

Sizce her seye gereginden fazla mi onem ve deger veriyoruz?
Cevapla